Γρεβενά – ΝΕΑ- ΕΙΔΗΣΕΙΣ – news- GREVENA TV

O No 1 Ραδιοφωνικός σταθμός της Δυτικής Μακεδονίας με έδρα τα Γρεβενά

Νέο «κανόνι» στην αγορά – Ποια εταιρεία καυσίμων οδεύει προς πτώχευση

Ιούλιος 2nd, 2016 by Σταματίνα

jet-630x400

Μετά τον Μαρινόπουλο, άλλη μία βόμβα συνταράζει την ελληνική αγορά, καθώς όπως έγινε γνωστό η ελληνική εταιρεία πετρελαιοειδών Jetoil της οικογένειας Μαμιδάκη κατέθεσε αίτημα για ένταξη στο άρθρο 99 του πτωχευτικού κώδικα, προκειμένου και εκείνη να προστατευτεί από τους πιστωτές.

Έχασε πολλά πρατήρια

Η Mamidoil-Jetoil της οικογένειας Μαμιδάκη, τον τελευταίο καιρό αντιμετώπιζε σοβαρό πρόβλημα ρευστότητας με αποτέλεσμα να χάσει πολλά από τα πρατήριά της, τα οποία δεν μπορούσε να τροφοδοτήσει με καύσιμα, λόγω της αδυναμίας αποπληρωμής των προμηθευτών της.

jetoil

Μάλιστα, σύμφωνα με πληροφορίες της Ημερησίας, η εταιρεία, από τις παλαιότερες ελληνικές εταιρείες πετρελαιοειδών, έχασε το τελευταίο διάστημα πολλά από τα πρατήριά της σε Πελοπόννησο και Αττική, ενώ περιορίστηκε σημαντικά η παρουσία της στην Κρήτη.

Η συζήτηση της αίτησης στο Πρωτοδικείο αναμένεται να πραγματοποιηθεί την 1η Νοεμβρίου.

Το προσωπικό της εταιρείας ανέρχεται σε 200 άτομα, ενώ σύμφωνα με τον ισολογισμό της επιχείρησης έχει συνολικές υποχρεώσεις τουλάχιστον το έτος 2014, το ποσό των 320 εκατομμυρίων ευρώ.

Αξίζει να σημειωθεί ότι τον τελευταίο καιρό για τη συγκεκριμένη εταιρεία είχαν δείξει πολλοί επενδυτές ενδιαφέρον με τελευταία μία ρωσική εταιρεία που επιθυμούσε να επεκταθεί στην ελληνική αγορά.

Η Mamidoil Jetoil ιδρύθηκε τη δεκαετία του 1960 από τους αδελφούς Κυριάκο και Γιώργο Μαμιδάκη με σκοπό τη διακίνηση και εμπορία πετρελαιοειδών τόσο στην Ελλάδα όσο και στα Βαλκάνια.

H εταιρεία μέχρι τις καλές της ημέρες ήλεγχε περίπου 600 πρατήρια και είχε στην ιδιοκτησία της το μεγαλύτερο εννιαίο αποθηκευτικό χώρο στα Βαλκάνια (πλην διυλιστηρίων, μέσω του οποίου εφοδιάζει το δίκτυό της στη Βόρεια Ελλάδα αλλά και προωθεί τις εξαγωγές της προς τα Βαλκάνια, διαθέτει στόλο 33 Ι.Χ. βυτιοφόρων οχημάτων για την κάλυψη των αναγκών του δικτύου της, ενώ παράλληλα διέθετε και στόλο 7 ιδιόκτητων εφοδιαστικών πλοιαρίων για τον ανεφοδιασμό των νησιών και των διαφόρων πελατών της (ακτοπλοϊια, ναυσιπλοϊια, αλιευτικά, κλπ) με καύσιμα ναυτιλίας.

 

tribune


loading…

This entry was posted on Σάββατο, Ιούλιος 2nd, 2016 at 17:03 and is filed under ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

Leave a Reply