Γρεβενά – ΝΕΑ- ΕΙΔΗΣΕΙΣ – news- GREVENA TV

O No 1 Ραδιοφωνικός σταθμός της Δυτικής Μακεδονίας με έδρα τα Γρεβενά

Τροφές πλούσιες σε βιταμίνη C και οι θερμίδες τους

19 Αυγούστου, 2015 by Σταματίνα

da1cc4ca2a2d5d686bdcfa939ef437b0_LΗ βιταμίνη C ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα και έχει αντιοξειδωτική δράση. Προωθεί την παραγωγή κολλαγόνου ώστε το δέρμα να είναι πιο ανθεκτικό και διευκολύνει τη μεταφορά νορεπινεφρίνης, η οποία μας τονώνει τη διάθεση. Παράλληλα, υποστηρίζει την ομαλή μεταβολική λειτουργία, συμβάλλοντας στη μεταφορά λιποκυττάρων στα μιτοχόνδρια ώστε το λίπος να καταναλωθεί για την παραγωγή ενέργειας.

Επειδή ο οργανισμός μας ούτε παράγει ούτε αποθηκεύει τη βιταμίνη C, πρέπει να του παρέχουμε εμείς καθημερινά τις απαραίτητες ποσότητες μέσω της διατροφής μας.

«Βασιλιάς» των φρούτων και των λαχανικών όσον αφορά την περιεκτικότητα σε βιταμίνη C θεωρείται κατ’ εξοχήν το πορτοκάλι, με 70 μικρογραμμάρια βιταμίνης (mcg) και 70 θερμίδες να βρίσκονται σε ένα μέτριο πορτοκάλι.

Δείτε από ποιες άλλες πηγές μπορείτε να πάρετε την ίδια ποσότητα βιταμίνης C και με πόσες θερμίδες:

– Παπάγια: ¾ της κούπας, 50 θερμίδες
– Λαχανάκια Βρυξελλών: 1 κούπα, 40 θερμίδες
– Φράουλες: 7 μεγάλες φράουλες, 40 θερμίδες
– Μπρόκολο: ½ κοτσάνι, 25 θερμίδες
– Κόκκινη πιπεριά: ½ πιπεριά μέτρου μεγέθους, 20 θερμίδες

onmed

This entry was posted on Τετάρτη, 19 Αυγούστου, 2015 at 22:06 and is filed under ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

Leave a Reply