Γρεβενά – ΝΕΑ- ΕΙΔΗΣΕΙΣ – news- GREVENA TV

O No 1 Ραδιοφωνικός σταθμός της Δυτικής Μακεδονίας με έδρα τα Γρεβενά

Το κόκκινο κρασί προστατεύει και το έντερο, όπως το γιαούρτι

Οκτώβριος 1st, 2014 by Χρήστος Μίμης

Προβιοτικές ιδιότητες φαίνεται ότι έχει το κόκκινο κρασί, όπως το γιαούρτι, σύμφωνα με νέα επιστημονική έρευνα.

Αμερικανοί ερευνητές δημιούργησαν τις πολύτιμες πολυφαινόλες του κρασιού στο εργαστήριο ανοίγοντας τον δρόμο για την ημέρα που θα ωφελούμαστε από τις ιδιότητες του κόκκινου κρασιού χωρίς να χρειάζεται να το πίνουμεΣυγκεκριμένα, ερευνητές στην Ισπανία απομόνωσαν 11 στελέχη βακτηρίων από το κρασί, όπως στελέχη Lactobacillus, που επίσης υπάρχουν στο γιαούρτι, καθώς και βακτήρια Oenococcus και Pediococcus, που συνδέονται με τη διαδικασία παραγωγής κρασιού.

Τα προβιοτικά είναι ζωντανοί οργανισμοί που παρέχουν οφέλη στην υγεία όταν καταναλώνονται στις σωστές ποσότητες, κυρίως για τη διατήρηση υγιούς πληθυσμού βακτηρίων στο έντερο και για τη λειτουργία των εντέρων.

Η Dolores Gonzalez de Llano από το Universidad Autonoma de Madrid, δήλωσε ότι κατά την έρευνα εξέτασαν την ικανότητα των βακτηρίων που απομόνωσαν από το κρασί να επιζήσουν σε καταστάσεις παρόμοιες με αυτές που υπάρχουν στο γαστρεντερικό σύστημα.

Οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι τα βακτήρια στο κρασί μπορούσαν να επιζήσουν όταν εκτέθηκαν σε γαστρικό οξύ, χολή και λυσοζύμη- ένα ένζυμο που υπάρχει σε μεγάλη συγκέντρωση στο σάλιο και μπορεί να βλάψει τα τοιχώματα των κυττάρων των βακτηρίων.

Επίσης, τα βακτήρια στο κρασί είχαν τη δυαντότητα να κολλήσουν στα τοιχώματα του εντέρου αναπτύσσοντας ανθρώπινα εντερικά κύτταρα στο εργαστήριο.

Τα νέα ευρήματα, ωστόσο, δεν σημαίνουν ότι η κατανάλωση 2 ποτηριών κρασιού την ημέρα θα παράσχει τα ίδια οφέλη στην υγεία όπως τροφές σαν το γιαούρτι, δήλωσε η Gonzalez de Llano.

Ακόμα και αν η μέτρια κατανάλωση κρασιού μπορεί να προσφέρει ορισμένα οφέλη στην υγεία, το κρασί επί του παρόντος δεν παρέχει αρκετή ποσότητα προβιοτικών ώστε να είναι ωφέλιμο, επειδή πολλά από τα βακτήρια απομακρύνονται στη διαδικασία σταθεροποίησής του.

This entry was posted on Τετάρτη, Οκτώβριος 1st, 2014 at 19:48 and is filed under ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

Leave a Reply