f1Ένας εκπληκτικός Lewis Hamilton έβαλε όλο του το ταλέντο και το συνδύασε με την ταχύτητα της Mercedes για να πάρει στη Σιγκαπούρη μια σπουδαία νίκη, που τον έφερε επικεφαλής στη βαθμολογία του πρωταθλήματος, καθώς ο Nico Rosberg εγκατέλειψε και δεν βαθμολογήθηκε.


Ο Hamilton χρειάστηκε να τα δώσει όλα στο τελευταίο κομμάτι του αγώνα για να ξεπεράσει την «αναποδιά» του Αυτοκινήτου Ασφαλείας, που βγήκε σε σημείο που δεν ευνόησε τον Βρετανό, για να φτάσει στην 7η φετινή του νίκη και 2η στον αγώνα της Σιγκαπούρης. Οι άλλες δύο θέσεις του βάθρου καταλήφθηκαν από τους οδηγούς της Red Bull, με τον Sebastian Vettel να έχει τον καλύτερο φετινό του τερματισμό στη 2η θέση και τον Daniel Ricciardo να παίρνει την 3η. Ακολούθησαν οι Fernado Alonso, Felipe Massa, Jean-Eric Vergne, Sergio Perez, Kimi Raikkonen, Nico Hulkenberg και Kevin Magnussen

Τα δράματα ξεκίνησαν από νωρίς στη Σιγκαπούρη. Πριν από την εκκίνηση διαπιστώθηκε ένα πρόβλημα στα ηλεκτρικά της Mercedes του Nico Rosberg και οι μηχανικοί άλλαξαν το τιμόνι του Γερμανού. Το πρόβλημα όμως δεν διορθώθηκε και ο Rosberg δεν κατάφερε να ξεκινήσει στο γύρο σχηματισμού και αναγκάστηκε να ξεκινήσει από το pit lane. Στο γύρο σχηματισμού εγκατέλειψε ο Kamui Kobayashi καθώς κάποιο πρόβλημα στο μονοθέσιο της Caterham τον ανάγκασε να σταματήσει.

Μόλις έσβησαν τα κόκκινα φώτα, ο Lewis Hamilton ξεκίνησε καλά και χωρίς την απειλή του Rosberg έστριψε πρώτος. Πίσω του, ο Fernando Alonso έκανε καλή εκκίνηση και πέρασε τις δύο Red Bull αλλά καθυστέρησε πολύ να φρενάρει στο σικέιν και αναγκάστηκε να το «κόψει». Στη συνέχεια έδωσε πίσω μία θέση στον Vettel και έπεσε 3ος, μπροστά από τον Daniel Ricciardo και τον Kimi Raikkonen, που ανέβηκε από την 7η στην 5η θέση, με τις Williams και τις McLaren να ακολουθούν και τον Vergne στη 10η θέση.

Καθώς και οι 22 οδηγοί ξεκίνησαν με τα πολύ μαλακά ελαστικά, το παράθυρο του πρώτου pit stop, που άνοιξε στον 9ο γύρο ο Sutil, τους αφορούσε όλους. Από τους πρωτοπόρους πρώτος σταμάτησε ο Felipe Massa και αυτό τον βοήθησε να κερδίσει μία θέση και να ανέβει 5ος, ρίχνοντας τον Raikkonen στην 6η θέση. Ο Hamilton φυσικά δεν είχε πρόβλημα να διατηρήσει την πρωτοπορία, παρότι σταμάτησε μετά τους διώκτες του. Έτσι μετά τα pit stop, o Βρετανός της Mercedes είχε μια καλή διαφορά περίπου 7” από τον Vettel, με τους Alonso και Ricciardo να ακολουθούν. Κερδισμένος από τα pit stop ήταν και ο Jean-Eric Vergne, που βρέθηκε στην 9η θέση.

Σε εκείνο το σημείο ολοκληρώθηκε ο αγώνας του Nico Rosberg. Ο Γερμανός σε όλο το πρώτο stint είχε πρόβλημα με τις αλλαγές ταχυτήτων και δεν μπορούσε να ξεκολλήσει από τις τελευταίες θέσεις. Όταν μπήκε στα pit οι μηχανικοί άλλαξαν ξανά το τιμόνι του αλλά δεν κατάφερε να ξαξαξεκινήσει και εγκατέλειψε. Λίγο αργότερα εγκατέλειψε και ο Esteban Gutierrez.

Οι στρατηγικές διαφοροποιήθηκαν στο 2ο pit stop με άλλους να επιλέγουν για το 3ο stint την πολύ μαλακή γόμα και άλλους τη μαλακή. Σε εκείνο το σημείο η τακτική της Ferrari βοήθησε τον Alonso να βρεθεί μπροστά από τον Vettel. Ο Ισπανός μπήκε ένα γύρο νωρίτερα από τον Γερμανό και έβαλε τα πολύ μαλακά ελαστικά, ενώ η Red Bull έβαλε στον οδηγό της τα μαλακά. Όταν επέστρεψαν στην πίστα, ο Alonso είχε περάσει μπροστά. Λίγο αργότερα μπήκε και ο Lewis Hamilton για το δικό του pit stop και παρότι ήταν αργό, κράτησε με άνεση την πρωτοπορία.

Ακριβώς στο μέσον του αγώνα στην πίστα βγήκε το Αυτοκίνητο Ασφαλείας, όταν ύστερα από επαφή με τον Sutil, η εμπρός πτέρυγα στη Force India του Sergio Perez έσπασε και γέμισε συντρίμμια την πίστα. Παρότι είχαν κάνει το pit stop πριν από λίγους γύρους, οι δύο Ferrari μπήκαν στα pit για να αλλάξουν τα πολύ μαλακά ελαστικά με μαλακά, επιλογή που δεν ακολούθησαν οι άλλοι από τους πρωτοπόρους. Στα pit μπήκε και ο Jenson Button, που δεν είχε κάνει ακόμα το 2ο pit stop.

Έτσι, μετά την επανεκκίνηση η σειρά ήταν Hamilton, Vettel. Ricciardo, Alonso, Massa, Bottas, Button, Raikkonen, Vergne και Magnussen. Ο Hamilton έδειξε την ανώτερη ταχύτητα της Mercedes, παίρνοντας μόνο στον πρώτο γύρο μετά την επανεκκίνηση διαφορά μεγαλύτερη των 3” από τον Vettel. Ο Hamilton ήταν υποχρεωμένος να σταματήσει τουλάχιστον άλλη μία φορά, γιατί δεν είχε βάλει ακόμα τη μαλακή γόμα, ενώ όσοι τον ακολουθούσαν δεν είχαν αυτήν την υποχρέωση.

Ο Hamilton οδήγησε όσο πιο γρήγορα μπορούσε για να μπορέσει να φτιάξει τη διαφορά που χρειαζόταν για το pit stop, με το μονοθέσιο της Mercedes να έχει φθαρμένα πολύ μαλακά ελαστικά. Μπήκε στα pit 8 γύρους πριν από το τέλος και βγήκε στην πίστα ανάμεσα στις Red Bull των Vettel και Ricciardo. Έχοντας πλέον φρέσκα ελαστικά, λίγο αργότερα προσπέρασε τον Vettel και ξαναβρέθηκε στην κορυφή. Λίγο αργότερα, ο Jenson Button πάρκαρε το μονοθέσιο της McLaren στην άκρη της πίστας και εγκατέλειψε

Πιο πίσω, ο Alonso, που είχε αρκετά πιο φρέσκα ελαστικά από τον Ricciardo, άρχισε να τον πλησιάζει και να τον απειλεί. Το ίδιο έκανε και ο Raikkonen με τον Bottas. Τα περισσότερα προβλήματα όμως τα είχε ο Vettel, τα ελαστικά του οποίου είχαν «τελειώσει» και οι Ricciardo και Alonso τον πλησίαζαν συνεχώς. Μέχρι το τέλος του αγώνα, όμως, που ήρθε με τη συμπλήρωση των 2 ωρών, κανείς από αυτούς δεν κατάφερε να περάσει.

Έτσι, ο Lewis Hamilton πανηγύρισε την 7η νίκη του στη φετινή σεζόν και πέρασε επικεφαλής στη βαθμολογία του πρωταθλήματος. Ο Sebastian Vettel τερμάτισε 2ος, που είναι το καλύτερο φετινό του αποτέλεσμα, και ο Daniel Ricciardo συμπλήρωσε το βάθρο. Ο Fernando Alonso τερμάτισε 4ος, με τη Ferrari να δείχνει ανταγωνιστική, και ακολούθησαν οι Felipe Massa, Jean-Eric Vergne, Sergio Perez, Kimi Raikkonen, Nico Hulkenberg και Kevin Magnussen. Ο Vergne πήρε ποινή 5” στους τελευταίους γύρους αλλά διατήρησε την 6η θέση.

Επόμενος αγώνας είναι το GP Ιαπωνίας στη Suzuka το 3ήμερο 3-5 Οκτωβρίου.

msfree

» Αποτελέσματα GP Σιγκαπούρης

» Βαθμολογίες

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.