Γιατί σταμάτησαν να τα αγοράζουν

ΟΧΙ - ΓΥΝΑΙΚΕΣΚαλσόν, τσιγάρα, βιβλία, γάντια, πορτοφόλια, γυαλιά ηλίου… Αυτά είναι μερικά από τα προϊόντα που μια σύγχρονη γυναίκα σπανίως θα βάλει στη λίστα με τα ψώνια της.

Πλέον, η αγοραστική τάση του… ισχυρού φύλου άλλαξε άρδην την ίδια στιγμή που νέες μόδες και μανίες έρχονται να αντικαταστήσουν τις ήδη υπάρχουσες.

«Όλα μαζί, φαίνεται σαν να έρχονται για να ενισχύσουν την ανεξαρτησία των γυναικών », λέει η Anita Γκάντι, αντιπρόεδρος εταιρείας μάρκετινγκ που παρείχε και τα παρακάτω δεδομένα. Όπως αποδεικνύεται, οι γυναίκες σήμερα ξοδεύουν περισσότερα χρήματα για βιωματικά γεγονότα όπως μια συναυλία: «Το 2009, την περίοδο της οικονομικής κατάρρευσης, οι άνθρωποι δεν διέθεταν παρά ελάχιστα για αγορές», λέει, «και εάν το έκαναν ήταν περισσότερο συνειδητοί για το αν θα ξόδευαν τα χρήματα τους σε επιπόλαια πράγματα».

Ιδού τα προϊόντα στα οποία οι γυναίκες γύρισαν την πλάτη:

1. Καλσόν κάθε είδους

Κατά τα τελευταία πέντε χρόνια, οι αγορές καλσόν έχουν μειωθεί περίπου κατά 47% ενώ ταυτόχρονα, αύξηση κατά 18% παρουσιάζει η αγορά των κολάν.

2. Τρόφιμα διαίτης

Οι πωλήσεις των τροφών χωρίς ζάχαρη έχουν πέσει κάτω του 15%, τα χωρίς λιπαρά τρόφιμα έχουν βυθιστεί κατά 17% (με χαμηλά λιπαρά είναι κάτω του 13%,) και τα τρόφιμα με χαμηλή περιεκτικότητα σε χοληστερόλη είναι κάτω από 22%. Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι οι γυναίκες είναι λιγότερο συνειδητές με την υγεία. Αντ ‘αυτού, ο ορισμός του «υγιούς» έχει εξελιχθεί, λέει ο Γκάντι. Τώρα οι γυναίκες έλκονται προς τα φυσικά και βιολογικά τρόφιμα, τα οποία έχουν άνοδο 10% στις πωλήσεις.

3. Τσιγάρα

Τόσο τα τσιγάρα όσο και τα προϊόντα που βοηθούν στη διακοπή του καπνίσματος (όπως τα μπαλώματα ή οι τσίχλες), βλέπουν τις πωλήσεις τους να βυθίζονται, κυρίως τα τελευταία πέντε χρόνια. Δεδομένου ότι λιγότερες γυναίκες καπνίζουν συγκριτικά με τους άνδρες (μόνο το 16% των Αμερικανίδων καπνίζει, σε σύγκριση με το 20% των ανδρών) αυτό δεν πρέπει να αποτελεί μεγάλη έκπληξη.

4. Προϊόντα μαλλιών

Οι γυναίκες βάζουν ολοένα και λιγότερο στο καλάθι των αγορών τους, προϊόντα styling για τα μαλλιά. Οι πωλήσεις τους έχουν πέσει κατά 14% ίσως επειδή επικρατεί και η τάση του φυσικού look

5. Γάντια, τσάντες, πορτοφόλια, γυαλιά ηλίου

Ποιος θα το περίμενε! Αξεσουάρ όπως είναι οι τσάντες, τα γυαλιά ηλίου ή τα ρολόγια θα έχαναν τον ορισμό του …φετίχ κι αυτό γιατί οι πωλήσεις τους παρουσιάζουν πτώση.

6. Βιβλία

Παρά την τεράστια επιτυχία βιβλίων όπως «Οι πενήντα αποχρώσεις του γκρι», οι γυναίκες δεν φαίνεται πως αρέσκονται στο ξεφύλλισμα. Οι πωλήσεις, όπως γράφει το Time, έπεσαν κατά 13% τα τελευταία πέντε χρόνια.

Το εύλογο ερώτημα που προκύπτει, είναι που έστρεψαν την αγοραστική τους δύναμη οι γυναίκες. Ιδού μερικά: Υγιεινά προϊόντα (βιολογικά και οργανικά), εισιτήρια για συναυλίες και comedy club.

newsbeast

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.