Γρεβενά – ΝΕΑ- ΕΙΔΗΣΕΙΣ – news- GREVENA TV

O No 1 Ραδιοφωνικός σταθμός της Δυτικής Μακεδονίας με έδρα τα Γρεβενά

Μπορούμε να ευτυχήσουμε μέσα σε…5 λεπτά;

18 Αυγούστου, 2014 by Χρήστος Μίμης

Η ευτυχία για πολλούς είναι ένα μακρινός στόχος, τις περισσότερες φορές απρόσιτος και μάλλον μεγαλεπήβολος.

eutuxiaΛίγοι όμως αντιλαμβάνονται έγκαιρα στη ζωή τους ότι η ευτυχία δεν είναι κάτι μακρινό, αλλά μπορεί να είναι κάτι πολύ άμεσο, στιγμιαίο και ταυτοχρόνως να έχει διάρκεια.

Η επιστήμη επίσης, που έχει ασχοληθεί με το θέμα της ευτυχίας, έχει αποδείξει πως υπάρχουν μερικές μικρές κινήσεις και συνήθειες που οδηγούν με μικρά μεν βήματα, αλλά σταθερά στην επίτευξη της ευτυχίας. Πέντε από αυτές ακολουθούν:

1. Κάντε αεροβική άσκηση
Η αεροβική άσκηση ανεβάζει σημαντικά τη διάθεση και μάλιστα όσο πιο λίγη διάθεση έχετε, όταν ξεκινάτε την άσκηση, τόσο καλύτερα αποτελέσματα θα έχει αυτή πάνω σας. Η αεροβική άσκηση είναι ιδανική λύση για να ξεχάσετε όσα σας απασχολούν, πόσο μάλλον όταν σχετικές έρευνες έχουν δείξει πως μοιάζει να είναι ένας φυσικός τρόπος να αντιμετωπιστεί η ήπιας μορφής κατάθλιψη. Το μυαλό και το σώμα είναι άλλωστε ένα πράγμα. Όσο καλά είναι το ένα, τόσο υγιές είναι και το άλλο.

 

2. Επικοινωνήστε με ένα φίλο
Το Α και το Ω της ευτυχίας και της υγείας είναι η κοινωνική συναναστροφή και η επικοινωνία που αναπτύσσουμε με τους άλλους ανθρώπους. Μια κουβέντα με ένα φίλο έχει θετικές επιδράσεις που διαρκούν, ενώ αυξάνουν την ενέργεια σας και καλλιεργούν μέσα σας τα κίνητρα και τους στόχους για τη ζωή σας. Ακόμα και η ελάχιστη συναναστροφή μπορεί και οδηγεί σε μικρές, αλλά απαραίτητες στιγμές ευτυχίας που σωρευτικά διαρκούν.

3. Σημειώστε 3 πράγματα για οποία είστε ευγνώμονες
Αρχίστε να κρατάτε ημερολόγιο και να σημειώνετε όσα σας κάνουν να νιώθετε καλά στη ζωή σας και για τα οποία είστε ευγνώμονες. Σημειώστε 3 από αυτά, αν και σίγουρα δεν είναι μόνο 3, όσο μαύρα και αν τα βλέπετε όλα. Έρευνα, μάλιστα, του 2012, έδειξε πως αυτή η απλή συνήθεια, είχε ευεργετικές συνέπειες, των οποίων η διάρκεια έφτανε μέχρι και τους 6 μήνες μετά.

4. Φαντασιωθείτε το ιδανικό μέλλον για εσάς
Οι έρευνες και οι μελέτες, επιμένουν πως η θετική προβολή του μελλοντικού μας εαυτού, μας κάνει περισσότερο αισιόδοξους για το μέλλον. Αν δεν σας βγαίνει φυσικά να δείτε την αισιόδοξη πλευρά της ζωής, τότε υποκριθείτε. Ακόμα και έτσι θα δείτε αποτελέσματα και στη διάθεση και στο μέλλον σας. Γράψτε σε ένα χαρτί το πως θέλετε να είναι η ζωή σας σε 6 μήνες από τώρα και θα δείτε πως τελικά το μέλλον μπορεί να είναι του χεριού σας και πως τελικά πρόκειται απλά για μια αυτοεκπληρούμενη προφητεία.

5. Θέστε ένα στόχο κάθε μέρα
Ένα από τα σημαντικότερα βήματα προς την ευτυχία είναι η αυτονομία ενός και η σωστή χρήση αυτής. Είναι ουσιώδες, σε καθημερινή βάση να βάζετε ένα στόχο για το τι και με τρόπο θέλετε να το καταφέρετε κάτι μέσα στην ημέρα σας και με αυτό το γνώμονα να λειτουργείτε. Έχοντας θέσει ένα τέτοιο στόχο λειτουργείτε σαν κύριος του εαυτού σας περισσότερο, παρά σαν έρμαιο των καταστάσεων.

clickatlife

This entry was posted on Δευτέρα, 18 Αυγούστου, 2014 at 20:12 and is filed under ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

Leave a Reply