Πόσοι πλανήτες του Γαλαξία είναι φιλικοί στη ζωή;

11 Ιουνίου, 2014 by Χρήστος Μίμης

Σύμφωνα με νέα μελέτη περισσότεροι από 100 εκ. μπορούν να υποστηρίξουν πολύπλοκες μορφές ζωής

ΠΛΑΝΗΤΕΣ -Περίπου 100 εκ. πλανήτες στον γαλαξία μας μπορούν να φιλοξενήσουν πολύπλοκες μορφές ζωής αναφέρει νέα μελέτηΣτον γαλαξία μας υπολογίζεται ότι υπάρχουν 200-400 δισεκατομμύρια άστρα. Πολλές εκατοντάδες εκ. (αν όχι μερικά δισεκατομμύρια) υπολογίζεται ότι είναι και οι πλανήτες που υπάρχουν στον γαλαξία μας. Τα τελευταία χρόνια γίνονται συνεχώς μελέτες με στόχο τον υπολογισμό του αριθμού των πλανητών που έχουν συνθήκες φιλικές προς την ζωή.

Η πιο πρόσφατη σχετική μελέτη έγινε από επιστήμονες πανεπιστημίων των ΗΠΑ και του Πουέρτο Ρίκο.

Χρησιμοποιώντας μια νέα μέθοδο υπολογισμού που λαμβάνει υπόψη τις τροχιές πλανητών γύρω από το μητρικό τους άστρο οι ερευνητές κατέληξαν στο συμπέρασμα ότι υπάρχουν περί τους 100 εκ. πλανήτες στον γαλαξία μας στους οποίους θα μπορούσε να αναπτυχθεί ζωή. Η μελέτη δημοσιεύεται στην επιθεώρηση «Challenges».

Επειδή ο αριθμός αυτός ακούγεται ιδιαίτερα μικρός σε σχέση με το συνολικό αριθμό πλανητών στον γαλαξία μας οι ερευνητές έσπευσαν να σημειώσουν ότι η μελέτη τους αφορά τους πλανήτες εκείνους που έχουν συνθήκες ικανές να επιτρέψουν την ανάπτυξη και συντήρηση πολύπλοκων μορφών ζωής, μορφών ζωής πάνω από το μικροβιακό επίπεδο.

ΘΟΔΩΡΗΣ ΛΑΪΝΑΣ

This entry was posted on Τετάρτη, 11 Ιουνίου, 2014 at 23:24 and is filed under HOT-LIFESTYLE. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.