Γρεβενά – ΝΕΑ- ΕΙΔΗΣΕΙΣ – news- Grebena live GREVENA TV

O No 1 Ραδιοφωνικός σταθμός της Δυτικής Μακεδονίας με έδρα τα Γρεβενά

O Deliveras έγινε «Γρεβενιώτης»

Οι φούρνοι… ψήνουν συνεχώς νέα καταστήματα

Ιανουάριος 27th, 2014 by Χρήστος Μίμης

Με γρήγορους ρυθμούς επεκτείνονται οι εμπορικές αλυσίδες προϊόντων αρτοποιίας και ζαχαροπλαστικής

PAULΟ αριθμός των καταστημάτων αυξήθηκε την τελευταία τριετία σε σημείο που να φτάνει και να ξεπερνά τα σούπερ μάρκετ. Μια βόλτα σε εμπορικούς δρόμους όχι μόνο του κέντρου της Αθήνας αλλά και των προαστίων αρκεί για να βρεθεί κανείς μπροστά σε έναν «Βενέτη», που απέναντι έχει ένα «Απολλώνιο» και στον αμέσως επόμενο δρόμο στη μία γωνία «Χωριάτικο» και στην άλλη στο τέρμα του ένα κατάστημα «Αττικοί Φούρνοι» και πολύ κοντά το «The Bakers».

Στην πλατεία Κολωνακίου, εκεί όπου βρισκόταν το γνωστό μαγαζί υποδημάτων «Καζάκος», έχει ανοίξει ένα κατάστημα της αλυσίδας «Απολλώνιον», ενώ στη θέση του κοσμηματοπωλείου «Gavello», στη συμβολή των οδών Ηροδότου και Καρνεάδου, παράρτημα της σειράς «Χωριάτικο».

«The Bakers»: Με πέντε καταστήματα σε Καλλιθέα, Ιλίσια, Μελίσσια, Νέα Πεντέλη και τώρα στο Χαλάνδρι, αλλά με πολυετή πείρα, η εταιρεία «The Bakers» παράγει καθημερινά 12 τύπους ψωμιού με πιο δημοφιλή το χωριάτικο, το dinkel (γερμανική συνταγή) και το ψωμί αργής ωρίμανσης με προζύμι χαμηλού γλυκαιμικού δείκτη. Ανάρπαστα γίνονται το κουλούρι Θεσσαλονίκης, το τσουρέκι, η σοκολατόπιτα και το cheese cake. Σημαντική ζήτηση έχουν οι παραδοσιακές πίτες, ο χαλβάς, τα κριτσίνια, τα κουλούρια και το τσουρέκι του.

Αττικοί Φούρνοι: Το πιο δημοφιλές είναι το ψωμί με προζύμι, γιατί σύμφωνα με τους πελάτες θυμίζει το σπιτικό

Αττικοί Φούρνοι: Το πιο δημοφιλές είναι το ψωμί με προζύμι, γιατί σύμφωνα με τους πελάτες θυμίζει το σπιτικό

«Σημαντική παρουσία μέσα στα καταστήματά μας έχουν τα γλυκά τα οποία είναι εφάμιλλα των ζαχαροπλαστείων με πολύ ανταγωνιστικές τιμές. Βελτιώνουμε την ποιότητα και κρατάμε τις τιμές σε ένα περίπου 20% χαμηλότερα από αυτές των ζαχαροπλαστείων», λέει στο «Εθνος» ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας «The Bakers» Κωνσταντίνος Κώτσης.

«Βενέτης»: Ανταποκρινόμενη στις νέες συνήθειες των καταναλωτών, η αλυσίδα φούρνων «Βενέτης» πέρασε από το ψωμί στο φαγητό και από τον κλασικό φούρνο στο εστιατόριο. Εντυπωσιακοί είναι οι ξυλόφουρνοι στο κατάστημα της Ομόνοιας που βγάζουν συνεχώς φρέσκο ψωμί. «Η εταιρεία», σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρείας Παναγιώτη Μονεμβασιώτη, «εφαρμόζει ένα νέο πρόγραμμα που ονομάζεται ?Βενέτη Food Hall? και το οποίο αφορά πολυχώρους στο ίδιο κατάστημα οι οποίοι προσφέρουν ολοκληρωμένες διατροφικές προτάσεις για όλη την ημέρα, από πλήρες πρωινό και καφέ μέχρι επώνυμο γλυκό και σπιτικό φαγητό».

Χωριάτικο: Το Χωριάτικο εν μέσω κρίσης αντεπεξέρχεται στις δυσκολίες, καθώς δεν αντιμετωπίζει προβλήματα ρευστότητας

Χωριάτικο: Το Χωριάτικο εν μέσω κρίσης αντεπεξέρχεται στις δυσκολίες, καθώς δεν αντιμετωπίζει προβλήματα ρευστότητας

Η κρίση γεννά ευκαιρίες υποστηρίζει η διοίκηση της εταιρείας και μέσα σε αυτό το πλαίσιο έχει ως στόχο την απόκτηση και άλλων καταστημάτων. Δεν είναι τυχαίο ότι το 2012 οι πωλήσεις της ανήλθαν στα 40 εκατ. ευρώ από 36 εκατ. ευρώ το 2011.

«Κάθε χρόνο κλείνουν 300 φούρνοι και ανοίγουν 20 καταστήματα αλυσίδων. Και αυτό, γιατί η πτώση της καταναλωτικής ζήτησης δεν επιτρέπει την κάλυψη του κενού που αφήνουν οι οικογενειακοί φούρνοι από τις αλυσίδες. Παρ’ όλ’ αυτά, το εν λόγω concept, αν και είναι δύσκολο -επειδή πωλούνται πολλά προϊόντα από το ίδιο κατάστημα-, κρίνεται επιτυχημένο εφόσον είναι προσαρμοσμένο στις σύγχρονες καταναλωτικές ανάγκες», τονίζει ο κ. Μονεμβασιώτης.

The Bakers: Σημαντική παρουσία μέσα στα καταστήματα έχουν τα γλυκά, τα οποία είναι εφάμιλλα των ζαχαροπλαστείων, με ανταγωνιστικές τιμές

The Bakers: Σημαντική παρουσία μέσα στα καταστήματα έχουν τα γλυκά, τα οποία είναι εφάμιλλα των ζαχαροπλαστείων, με ανταγωνιστικές τιμές

«Paul»
Πολυτέλεια και φλαμανδικές γεύσεις

Υψηλών προδιαγραφών αρτοζαχαροπλαστεία που μεταλλάσσουν το παραδοσιακό μοντέλο φούρνου υιοθετώντας νέες αισθητικές προδιαγραφές που τα μετατρέπουν ακόμα σε… κοσμηματοπωλεία. Η αίσθηση πολυτέλειας αναδύεται τόσο από τους χώρους και τον τρόπο που τα προϊόντα είναι τοποθετημένα στις προθήκες, όσο και από τις ίδιες τις τιμές όταν ένα φλαμανδικό ψωμί με τυρί στον Paul τόσο στην Πανεπιστημίου εδώ και μία τριετία όσο και πρόσφατα στη Γλυφάδα πλησιάζει τα 5 ευρώ. Παρ’ όλ’ αυτά, η φραντσέζικη boulangerie μάς… προκαλεί με τα γευστικά φλαμανδικά προζυμένια ψωμάκια, το αφράτο και με πολύ ωραία επίγευση ψωμί με βιολογικό γάλα και βούτυρο, τις πλούσιες quiches Lorraines, τις τάρτες κόκκινων φρούτων… Σημαντικό, βέβαια, είναι ότι ό,τι μένει από την παραγωγή της ημέρας τουλάχιστον στο κεντρικό κατάστημα της Αθήνας μοιράζεται στους απόρους.

Βενέτης: Η κρίση γεννά ευκαιρίες υποστηρίζει η διοίκηση της εταιρείας και γι΄ αυτό έχει ως στόχο την απόκτηση και άλλων καταστημάτων

Βενέτης: Η κρίση γεννά ευκαιρίες υποστηρίζει η διοίκηση της εταιρείας και γι΄ αυτό έχει ως στόχο την απόκτηση και άλλων καταστημάτων

Τα μυστικά για ανάπτυξη στον καιρό της κρίσης

«Χωριάτικo»: Ο Αγγελος Γιαννακόπουλος μόλις πριν από μία 15ετία έθεσε τις βάσεις της εταιρείας και με μία επεκτατική πολιτική που ακολούθησαν οι φούρνοι «Χωριάτικο», σήμερα λειτουργούν 24 καταστήματα.

Με αρκετά καταστήματα στο κέντρο της Αθήνας, στο Κολωνάκι, αλλά και στο Μαρούσι, στην Κηφισιά, τη Δάφνη, την Καλλιθέα, στους Αγ. Αναργύρους, στο Περιστέρι, στα Σεπόλια, τα Α. Λιόσια, αλλά και ολοκαίνουργιες αφίξεις στου Ζωγράφου, στη Φιλαδέλφεια και στο Χαϊδάρι. Εχει μεγάλη ποικιλία σε ψωμιά, τσουρέκια και κουλουράκια, όλα με τις καλύτερες πρώτες ύλες κι άριστες συνθήκες παραγωγής, αλλά στα top του συγκαταλέγονται η σπανακόπιτα, τα κριτσίνια, τα κουλούρια και τα κουλουράκια, αλλά και το τσουρέκι.

«Η κρίση που περνάμε βρήκε το «Xωριάτικο» έτοιμο να αντεπεξέλθει στις σημερινές οικονομικές δυσκολίες, αφού η τιμολογιακή πολιτική που έχτιζε τα προηγούμενα χρόνια, η νοικοκυρεμένη διαχείριση και η ανάπτυξη που είχε προηγηθεί με ίδια κεφάλαια χωρίς υψηλές χρηματοδοτήσεις, δεν δημιούργησε προβλήματα ρευστότητας.

Παράλληλα, η πτώση των ενοικίων και η αύξηση της ζήτησης εργασίας έδωσε την ευκαιρία για ανάπτυξη με τη λειτουργία καταστημάτων μεγάλης προβολής. Ο στόχος που τέθηκε στα μέσα του 2011 και ήδη υλοποιείται προβλέπει την έναρξη λειτουργίας πέντε νέων κεντρικότατων καταστημάτων στην Αθήνα και στον Πειραιά. Ηδη εγκαινιάσαμε τα νέα καταστήματα στη Γλυφάδα, την Ομόνοια, στο Μοναστηράκι και το Πεντάγωνο, ενώ ξεκίνησε η κατασκευή ενός ακόμη στο δημοτικό θέατρο του Πειραιά και προετοιμάζεται για την έναρξη εργασιών στο Πασαλιμάνι και στη Νέα Σμύρνη», αναφέρει η εταιρεία.

«Αττικοί Φούρνοι»: Στην οικογένεια Γαννακόπουλου ανήκουν και οι «Αττικοί Φούρνοι», οι οποίοι αναπτύχθηκαν εν μέσω κρίσης. Εμπνευστής τους είναι ο Γιώργος Γιαννακόπουλος, γιος του Αγγελου Γιαννακόπουλου της εταιρείας «Χωριάτικο», η οποία όμως λειτουργεί ανεξάρτητα. Οι «Αττικοί Φούρνοι» ξεκίνησαν τη λειτουργία τους με το πρώτο τους κατάστημα να βάζει τις βάσεις του στον Πειραιά, ακολούθησαν τα καταστήματα στη Νέα Σμύρνη και στο λιμάνι της Ζέας. Σήμερα έχουν φθάσει τα 12.

«Το πιο δημοφιλές είναι το ψωμί με προζύμι, γιατί, όπως μας λένε οι ίδιοι οι πελάτες, θυμίζει πολύ το σπιτικό ψωμί που μπορεί να διατηρήσει κανείς αρκετές μέρες στο σπίτι του. Αυτό στο οποίο βασιστήκαμε και αποδίδει είναι η συνεχής διάθεση ποιοτικών προϊόντων σε ποσότητα και καλές τιμές», αναφέρει ο κ. Γιώργος Γιαννακόπουλος.

Εκτός από το ψωμί, υπάρχουν πολλών ειδών κουλούρια, παξιμάδια και κριτσίνια που γίνονται εκεί. Διατίθενται, επίσης, πολλά γλυκά, σφολιατοειδή και σάντουιτς (σε διαφορετικά ψωμάκια με φρέσκα αλλαντικά που φτιάχνονται μπροστά στον πελάτη), ενώ δεν λείπει και η γωνιά του καφέ.

«Απολλώνιον»
Ετοιμασίες μπροστά στον πελάτη

Στην καρδιά του Κολωνακίου κατέλαβε μία ξεχωριστή θέση το «Απολλώνιον», διαδίδοντας ακόμα περισσότερο τη φήμη και δίνοντας την ευκαιρία σε όποιον περιδιαβαίνει ένα από τα κεντρικότερα σημεία της Αθήνας να απολαύσει μια λιχουδιά της γνωστής εταιρείας. Με καταστήματα στις περισσότερες περιοχές της πρωτεύουσας, η λογική των καταστημάτων «Απολλώνιον» είναι αυτή του «bakery-patisserie», όπου τα αρτοσκευάσματα και τα λαχταριστά σάντουιτς ετοιμάζονται μπροστά στον πελάτη την ώρα που τα παραγγέλνει. Σε κάθε… γωνιά της εταιρείας θα βρείτε πέντε τμήματα: σφολιάτας, ζαχαροπλαστικής, σάντουιτς, αρτοποιίας και καφέ. Ιδιαίτερα φημισμένα είναι τα λαχταριστά του μπριός. Εκεί θα βρείτε και ένα πολύ ξεχωριστό ψωμί που ονομάζουν «ορεινό», αλλά και πολύ πετυχημένα κρουασάν βουτύρου και μάφινς.

Στέλλα Κεμανετζή
Φωτογραφίες: Χάρης Γκίκας, Γρηγόρης Χρυσοχοΐδης

This entry was posted on Δευτέρα, Ιανουάριος 27th, 2014 at 14:48 and is filed under ΕΡΓΑΣΙΑ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

Leave a Reply

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!