Μείωση σε σχέση με ένα χρόνο πριν παρουσίασε ο τζίρος των καταστημάτων τον Δεκέμβρη, με τον κύκλο εργασιών να εκτιμάται στα 6,8 δισ. ευρώ, 0,8 δισ. ευρώ λιγότερα σε σχέση με τον ίδιο μήνα το 2012.

Σε σχέση μάλιστα με το 2008, η σύγκριση είναι ακόμα πιο απογοητευτική καθώς ο εορταστικός τζίρος εκείνης της χρονιάς είχε ανέλθει στα 21,9 δισ. ευρώ.

Αναφορικά με την εκπτωτική περίοδο Ιανουαρίου/Φεβρουαρίου, η Εθνική Συνομοσπονδία Ελληνικού Εμπορίου θεωρεί ότι πραγματοποιείται σε μια “ιδιαίτερη περίοδο” καθώς ακολουθεί το πρώτο ενδιάμεσο δεκαήμερο εκπτώσεων του Νοεμβρίου ενώ κρίνει ότι δεν πρόκειται να υπάρξουν ιδιαίτερες διαφοροποιήσεις από την γενική τάση.

Εκτιμάται ότι κατά το δίμηνο των εκπτώσεων ο τζίρος θα κινηθεί περίπου 10% χαμηλότερα σε σύγκριση με πέρσι, ενώ η επισκεψιμότητα θα κυμανθεί στα ίδια επίπεδα.

Όπως σημειώνεται στην σχετική ανακοίνωση της Συνομοσπονδίας, “οι εμπορικές επιχειρήσεις αγωνίζονται κάθε μέρα να προσαρμοστούν στις νέες συνθήκες της αγοράς στις οποίες τον πρωταγωνιστικό ρόλο διαδραματίζουν τα μειωμένα οικογενειακά εισοδήματα και η χαμηλή καταναλωτική ζήτηση” ενώ για τις εκπτώσεις προβλέπεται ότι θα “αποτελέσουν για πολλές εξ αυτών την ευκαιρία και την τελική δοκιμασία για τον επιχειρηματικό τους σχεδιασμό”.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.