Γρεβενά – ΝΕΑ- ΕΙΔΗΣΕΙΣ – news- Grebena live GREVENA TV

O No 1 Ραδιοφωνικός σταθμός της Δυτικής Μακεδονίας με έδρα τα Γρεβενά

O Deliveras έγινε «Γρεβενιώτης»

Το γιαούρτι στη διατροφή μας

Ιανουάριος 10th, 2014 by Χρήστος Μίμης

  • Το γιαούρτι πρέπει να φυλάσσεται στο ψυγείο και ποτέ στην κατάψυξη γιατί τα βακτήριά του πεθαίνουν.
  • Αν χρειάζεται να προστεθεί γιαούρτι στην αρχή του μαγειρέματος είναι καλύτερα να το στερεοποιήσουμε με λίγο αλεύρι ή καλαμποκάλευρο πρώτα για να αποφύγουμε τη διάλυση με το ψήσιμο. Πάντως σε συνταγές για ψωμί , κέικ ή γλυκά του ταψιού αυτό δεν χρειάζεται γιατί περιέχεται αλεύρι.
  • Στις συνταγές για μπαβαρουά, ή γλυκά του ψυγείου το γιαούρτι μπορεί να στερεοποιηθεί με την προσθήκη ασπραδιού χτυπημένου σε μαρέγκα.
  • Το γιαούρτι μπορεί να αντικαταστήσει την κρέμα γάλακτος , αλλά χρειάζεται να του προσθέσουμε μισό κουταλάκι μαγειρική σόδα ( για 200 γραμμ. γιαουρτιού).
  • Οταν μαγειρεύουμε με γιαούρτι ( σάλτσες ή σούπες) πρέπει να διατηρούμε χαμηλές θερμοκρασίες και το διάστημα του μαγειρέματος να είναι σύντομο. Όταν η θερμοκρασία ανέβει πάνω από τους 55  βαθμούς κελσίου τα βακτήρια νεκρώνονται.
  • Μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε το γιαούρτι για το  μαρινάρισμα των κρεάτων και πουλερικών.
  • Και να μην ξεχνάτε ότι ο καλύτερος τρόπος για να αναδειχθούν οι γευστικές του αρετές είναι να το τρώμε σκέτο ή με φρούτα και να βρίσκεται σε θερμοκρασία δωματίου. Γι’ αυτό το βγάζουμε από το ψυγείο λίγη ώρα πριν το καταναλώσουμε.

yumyum

This entry was posted on Παρασκευή, Ιανουάριος 10th, 2014 at 09:05 and is filed under ΓΥΝΑΙΚΑ, ΣΥΝΤΑΓΕΣ, ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

Leave a Reply