Δεν κρατιέται ο Ταύρος του πρωταθλητή!

Ο Φέτελ ήταν ταχύτερος και στις πρωινές ελεύθερες δοκιμές του Σαββάτου ακολουθούμενος από τον teammate του Μαρκ Γουέμπερ και τους Χάμιλτον – Χούλκενμπεργκ.

Οι κατατακτήριες διεξήχθησαν υπό ιδανικές καιρικές συνθήκες, με θερμοκρασία οδοστρώματος στους 30 βαθμούς Κελσίου, καθόλου υγρασία και ένα ελαφρύ αεράκι.

Στην πρώτη περίοδο το Q1 οι περισσότεροι πιλότοι ξεκίνησαν την προσπάθειά τους με τη σκληρή γόμα της Pirelli όμως μόνο οι δυο οδηγοί της Red Bull κατόρθωσαν να καταταγούν με αυτή. Εκτός διαδικασίας εκτός από τους τέσσερις πιλότους των Caterham και Marussia έμειναν ο Άντριαν Σούτιλ που αντιμετώπισε κλατάρισμα στο εμπρός δεξιά ελαστικό αλλά και ο Μαλντονάντο που κατά τη διάρκεια των δοκιμών είχε μια “στιγμή” με τον Γκουτιέρεζ.  Ο πιλότος από τη Βενεζουέλα που του χρόνου δε θα αγωνίζεται με τα χρώματα της Williams έχασε την πορεία του στη στροφή 6 και επιστρέφοντας στην πίστα παραλίγο να έχει επαφή με τον Γκουτιέρεζ. Οι αγωνοδίκες εξέτασαν το συμβάν και ζήτησαν και τη γνώμη των οδηγών μετά τη λήξη των δοκιμών.

Στη δεύτερη περίοδο δοκιμών συμμετείχαν οι 16 ταχύτεροι πιλότοι της πρώτης περιόδου και η χρήση της πιο μαλακής εκ των δυο γομών της Pirelli στη συγκεκριμένη περίπτωση της μέσης γόμας ήταν μονόδρομος. Ταχύτερος όλων αρχικά ήταν ο Χάμιλτον μέχρι να έρθει τέσσερα λεπτά πριν το τέλος ο Γκροζάν για να σπάσει το φράγμα του 1:38 κατά μισό δευτερόλεπτο. Ο Γουέμπερ αντέδρασε αμέσως κατεβάζοντας δυο δέκατα ενώ παραπλήσιο χρόνο με τον Αυστραλό πέτυχε και ο Αλόνσο. Ο Φέτελ δεν είχε πρόβλημα να φτάσει το χρονόμετρο στο 1:37 στη μοναδική του προσπάθεια που τον έφερε στην πρώτη θέση και στο Q2.  Εκτός διαδικασίας βρέθηκαν οι Βερν, Ρικιάρντο, Ρόσμπεργκ, Μπάτον,ντι Ρέστα και Μάσα.
Εντυπωσίασε ο Μπότας με την παρουσία του στην δεκάδα ανάλογη επίδοση είχε να πετύχει από τον Καναδά όπου εκμεταλλεύτηκε στο έπακρο τις μεικτές συνθήκες. Οι Williams δείχνουν να πηγαίνουν καλύτερα μετά την αλλαγή στο σύστημα της εξάτμισης όπου επέστρεψαν στην παλιά διάταξη καταργώντας τη διάταξη Coanda. Απογοήτευση για Ferrari και Mercedes που δίνουν μάχη για τη 2η θέση στους κατασκευαστές αφού είδαν από ένα μονοθέσιο τους εκτός διαδικασίας. Εξαίρετη εμφάνιση από τον Κοβαλάινεν που έβαλε τη Lotus στη 10αδα έστω και στην τελευταία θέση.

Στο Q3 και τη μάχη της pole position ο Γουέμπερ βγήκε νωρίς και σημείωσε έναν ταχύτατο γύρο με 1:36.699 επίδοση που ο Φέτελ δεν κατάφερε να πλησιάσει στην πρώτη του προσπάθεια. Ενώ απέμεναν 3 λεπτά για την ολοκλήρωση της 10λεπτης διαδικασίας μόνο 5 πιλότοι είχαν πάρει χρόνο και μόνο οι Red Bull είχαν κινηθεί κάτω από το 1:37. Ο Γουέμπερ στη δεύτερη προσπάθειά του βελτίωση 2 δέκατα και ο Φέτελ επιβεβαιώνοντας την ταχύτητά του κατέβηκε ακόμη πιο κάτω σημειώνοντας μια ακόμη pole position την 8η φετινή. Ο Γκροζάν ήταν ο πρώτος από τους υπόλοιπους όντας μισό δευτερόλεπτο ταχύτερος από τον Κοβαλάινεν ενώ ο Χούλκενμπεργκ έφερε τη Sauber μπροστά από τους Χάμιλτον και Αλόνσο.



Ο αγώνας που αναμένεται με μεγάλο ενδιαφέρον καθότι δίνεται μάχη για τη δεύτερη θέση στους κατασκεαυστές ανάμεσα σε Mercedes, Ferrari και Lotus θα μεταδοθεί σήμερα στις 21:00
απευθείας από τη Δημόσια Τηλεόραση και τον ΟΤΕ.

Επιπλέον σήμερα  στις 15:00 από τη συχνότητα της Δημόσιας Τηλεόασης μπορείτε να παρακολουθήσετε τα καλύτερα στιγμιότυπα των κατατακτήριων δοκιμών.

Συνολικά η σημερινή κατάταξη διαμορφώθηκε ως εξής: 

Θέση Πιλότος              Ομάδα                Χρόνος      Διαφορά 
 1. Sebastian Vettel      Red Bull-Renault     1m36.338s
 2. Mark Webber           Red Bull-Renault     1m36.441s  +0.103s
 3. Romain Grosjean       Lotus-Renault        1m37.155s  +0.817s
 4. Nico Hulkenberg       Sauber-Ferrari       1m37.296s  +0.958s
 5. Lewis Hamilton        Mercedes             1m37.345s  +1.007s
 6. Fernando Alonso       Ferrari              1m37.376s  +1.038s
 7. Sergio Perez          McLaren-Mercedes     1m37.452s  +1.114s
 8. Heikki Kovalainen     Lotus-Renault        1m37.715s  +1.377s
 9. Valtteri Bottas       Williams-Renault     1m37.836s  +1.498s
10. Esteban Gutierrez     Sauber-Ferrari       1m38.034s  +1.696s
Χρόνος εισόδου στο Q3: 1m38.078s                Διαφορά από 1ο Q2
11. Daniel Ricciardo      Toro Rosso-Ferrari   1m38.131s  +1.066s
12. Paul di Resta         Force India-Mercedes 1m38.139s  +1.074s
13. Jenson Button         McLaren-Mercedes     1m38.217s  +1.152s
14. Nico Rosberg          Mercedes             1m38.364s  +1.299s
15. Felipe Massa          Ferrari              1m38.592s  +1.527s
16. Jean-Eric Vergne      Toro Rosso-Ferrari   1m38.696s  +1.631s
Xρόνος εισόδου στο Q2: 1m39.094s               Διαφορά από 1ο Q1
17. Adrian Sutil          Force India-Mercedes 1m39.250s  +1.429s
18. Pastor Maldonado      Williams-Renault     1m39.351s  +1.530s
19. Giedo van der Garde   Caterham-Renault     1m40.491s  +2.670s
20. Jules Bianchi         Marussia-Cosworth    1m40.528s  +2.707s
21. Charles Pic           Caterham-Renault     1m40.596s  +2.775s
22. Max Chilton           Marussia-Cosworth    1m41.401s  +3.580s

Τάκης Πουρναράκης

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.