Στην δεύτερη θέση τερμάτισε ο Κίμι Ραικόνεν (Lotus) και τρίτος ο Σ. Φέτελ (Red Bull), σε έναν εντυπωσιακό αγώνα, με πολλές ανακατατάξεις και αρκετά προσπεράσματα.

Το Ουγγρικό GP είχε συναρπαστική εξέλιξη από τον πρώτο γύρο μέχρι και το πέσιμο της καρό σημαίας. Στην εκκίνηση ο Λιούις Χάμιλτον διατήρησε την 1η θέση ενώ πίσω του ο Φέτελ έδωσε μάχη με το Γκροζάν για να κρατήσει τη 2η. Τα κατάφερε τελικά με το Γάλλο να χάνει την πρώτη από μια σειρά μαχών. Ο Γκροζάν σήμερα όπως αποδεικνύει η 2η θέση του Ράικονεν είχε μονοθέσιο ικανό για τη νίκη και την ταχύτητα αλλά δεν είχε το ειδικό βάρος σαν οδηγός ενώ και η στρατηγική της ομάδας δεν βοήθησε την προσπάθειά του.

Ο Γάλλος πίεζε το Φέτελ στο πρώτο κομμάτι του αγώνα με τη μαλακή γόμα αλλά στη Lotus τους πήρε ο ύπνος στο pit wall όταν ο Φέτελ άλλαξε ελαστικά και βγήκε πίσω από το Μπάτον βραδυπορώντας. Αντί να τραβήξουν αμέσως μέσα το μονοθέσιο τους για αλλαγή άφησαν το Γκροζάν άλλους 2 γύρους έξω με αποτέλεσμα να τον βγάλουν – οποία έκπληξη – ακριβώς πίσω από τους Φέτελ και Μπάτον. Ο Βρετανός με τη McLaren είχε εκκινήσει με τη μέση γόμα και κράτησε τους δυο πιλότους πίσω του οριοθετώντας το ρυθμό τους για πάνω από 10 γύρους.

Αυτό αποδείχτηκε καθοριστικό για το Χάμιλτον που είδε την πίεση από τους διώκτες του να μειώνεται. Ο Βρετανός μπόρεσε να κάνει έναν κοντρολαρισμένο αγώνα, ελέγχοντας τη φθορά των ελαστικών του και να διατηρηθεί στην πρώτη θέση μέχρι το πέσιμο της καρό σημαίας.

Ο Ράικονεν που εκκινούσε 6ος έχασε χρόνο στην αρχή πίσω από τις Ferrari και στη συνέχεια χωρίς να προσπεράσει κάποιον στην πίστα τερμάτισε 2ος πραγματοποιώντας ένα πιτ στοπ λιγότερο. Ο Φινλανδός κατάφερε στο τέλος να αντιμετωπίσει με επιτυχία τις επιθέσεις του Φέτελ.

Η εκκίνηση με μέση γόμα έφερε το Γουέμπερ από την 10η στην 4η θέση
, ο Αυστραλός αν δεν υποχρεούνταν στο τέλος να βάλει για λίγο και τη μαλακή γόμα θα είχε ανέβει στο βάθρο.

Απογοητευτικός ήταν για έναν ακόμη αγώνα ο ρυθμός των Ferrari, οι Αλόνσο και Μάσα έδωσαν μάχες αλλά η F138 δεν μπορεί να κινηθεί όπως οι RB9, W04 και E21.

Ιδιαίτερης μνείας χρήζει η περίπτωση του Γκροζάν.
Ο Γάλλος πίεζε το Φέτελ όταν έφυγε από μπροστά τους ο Μπάτον για να κάνει το πρώτο του πιτ στοπ. Η δεύτερη αψυχολόγητη ενέργεια των ανθρώπων της Lotus ήταν να βάλουν για αλλαγή ελαστικών το Γάλλο χωρίς να έχει εξανλτήσει τη δυναμική των ελαστικών του δεύτερου σετ. Όταν βγήκε ήταν πίσω από το Μάσα, στην προσπάθεια να τον περάσει βγήκε ελάχιστα από την πίστα και οι αγωνοδίκες του επέβαλλαν ποινή διέλευσης, εξαντλώντας κατά την άποψή μας την αυστηρότητά τους. Κάπου εκεί τέλειωσε άδοξα η προσπάθεια του Γάλλου για ένα καλό αποτέλεσμα ενώ έπεται και συνέχεια. Ο Γκροζάν θα έχει να αντιμετωπίσει ακρόαση για την επαφή που είχε με το Μπάτον μένει να δούμε αν θα επιβληθεί ποινή και σ’ αυτή την περίπτωση.

Πέντε γύρους πριν το τέλος του αγώνα ο Ρόσμπεργκ έμεινε από κινητήρα με τους ανθρώπους της Mercedes να καρδιοχτυπούν προτού πέσει η καρό σημαία μπροστά από το Χάμιλτον.

Μετά το τέλος του αγώνα ο Χάμιλτον χαρακτήρισε τη νίκη του με τη Mercedes μια από τις πιο σημαντικές στην καριέρα του: «Δεν συμμετείχαμε στις τελευταίες δοκιμές, υστερούσαμε ερχόμενοι εδώ, δεν περίμενα να πάρω την pole ήταν έκπληξη για μας. Σήμερα πέτυχα μια από τις πιο σημαντικές νίκες στην καριέρα μου. Ήρθα σε μια νέα ομάδα και πήρα τη νίκη για λογαριασμό της Mercedes αυτό είναι πραγματικό προνόμιο και όλοι στην ομάδα έκαναν σπουδαία δουλειά. Νιώθω απίστευτα. Μελετήσαμε πολύ χτες βράδυ, ελπίζοντας να κάνουμε τα ελαστικά να δουλέψουν. Δεν περιμέναμε να πάμε τόσο καλά, τα τελευταία 20 λεπτά προστάτευα τα ελαστικά και το μονοθέσιο. Μπορεί να πει κανείς ότι το ήθελα πολύ το σημερινό πώς να εξηγήσω αλλιώς τα προσπεράσματα που έκανα σε άλλη περίπτωση θα είχα κολλήσει πίσω από το Μπάτον και το Γουέμπερ. Πρέπει να συνεχίσουμε να δουλεύουμε σκληρά γιατί δεν ξέρουμε πως θα συμπεριφερθούν τα ελαστικά σε άλλες πίστες. Αλλά αφού τα καταφέραμε εδώ, θα τα καταφέρουμε παντού».

Από την πλευρά του ο Κίμι Ράικονεν στάθηκε στην μειωμένη του απόδοση στις κατατακτήριες δοκιμές που τον έφερε στην 6η θέση της εκκίνησης: «Το μονοθέσιο είναι καλό απλά τα Σάββατα κάνουμε τη ζωή μας δύσκολη στον αγώνα. Ελπίζω να το διορθώσουμε αυτό ώστε να εκκινώ λίγο πιο μπροστά. Σήμερα τα πήγαμε καλά, αν είχε συμβεί το ίδιο και χτες πιθανόν να είχαμε κερδίσει. Στο τέλος φοβόμουν ότι δε θα αντέξουν τα λάστιχα. Δέκα γύρους πριν το τέλος αισθανόμουν ότι δε θα μου φτάσουν να τερματίσω. Δεν αμφέβαλλα ότι είχα την ταχύτητα να κρατήσω πίσω μου το Φέτελ. Ήμουν γρήγορος στο πρώτο κομμάτι της πίστας και φρόντιζα να μην τον αφήσω να με πλησιάσει στην τελευταία στροφή».

Ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας, Σεμπάστιαν Φέτελ τερμάτισε 3ος διεύρυνε τη διαφορά του από τον Αλόνσο αλλά είδε και το Χάμιλτον να μπαίνει στο κάδρο των διεκδικητών. Κατά τη διάρκεια της μάχης του με το Ράικονεν στην πίστα ακούστηκε κάποια στιγμή να διαμαρτύρεται ότι ο Φινλανδός δε του άφησε χώρο. Απαντώντας σε σχετική ερώτηση ο 26χρονος Γερμανός αποκάλυψε: «Του το είπα μόλις τερματίσαμε και γέλασε. Το είπα πάνω στην έξαψη της στιγμής προσπαθούσα να τον περάσω και έχασα τον έλεγχο του μονοθεσίου. Έτσι είναι οι αγώνες. Δεν μπορούσα να τον περάσω στην ευθεία. Έκανα ότι μπορούσα, σίγουρα σήμερα έπρεπε να τα πάμε καλύτερα».

Επόμενος αγώνας το Βελγικό GP στις 25 Αυγούστου.

Συνολικά τα αποτελέσματα και η βαθμολογία διαμορφώθηκαν ως εξής:

Θέση Πιλότος Ομάδα

1. Hamilton Mercedes

2. Raikkonen Lotus-Renault

3. Vettel Red Bull-Renault

4. Webber Red Bull-Renault

5. Alonso Ferrari

6. Grosjean Lotus-Renault

7. Button McLaren-Mercedes

8. Massa Ferrari

9. Perez McLaren-Mercedes

10. Maldonado Williams-Renault

11. Hulkenberg Sauber-Ferrari

12. Vergne Toro Rosso-Ferrari

13. Ricciardo Toro Rosso-Ferrari

14. van der Garde Caterham-Renault

15. Pic Caterham-Renault

16. Bianchi Marussia-Cosworth

17. Chilton Marussia-Cosworth

DNF Di Resta Force India-Mercedes

DNF Rosberg Mercedes

DNF Bottas Williams-Renault

DNF Gutierrez Sauber-Ferrari

DNF Sutil Force India-Mercedes

Βαθμολογία, 10ος γύρος:

Πιλότοι: Κατασκευαστές:

1. Vettel 172 1. Red Bull-Renault 277

2. Raikkonen 136 2. Mercedes 206

3. Alonso 133 3. Ferrari 194

4. Hamilton 122 4. Lotus-Renault 185

5. Webber 105 5. Force India-Mercedes 59

6. Rosberg 84 6. McLaren-Mercedes 57

7. Massa 61 7. Toro Rosso-Ferrari 24

8. Grosjean 49 8. Sauber-Ferrari 7

9. Button 39 9. Williams-Renault 1

10. Di Resta 36

11. Sutil 23

12. Perez 18

13. Vergne 13

14. Ricciardo 11

15. Hulkenberg 7

16. Maldonado 1

Τάκης Πουρναράκης

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.