Βρεγμένο ή στεγνό ο Φέτελ είναι εδώ…

http://img.protothema.gr/A7BFFFF46CC1A1231FF6469CA9918ADC.jpg

Υπό βροχή και χρησιμοποιώντας τα ενδιάμεσα ελαστικά ο Γερμανός πρωταθλητής πήρε για 2η συνεχή φορά την pole φέτος και 38η στην καριέρα του συνολικά.

Οι κατατακτήριες δοκιμές σήμερα στην πίστα της Σεπάνγκ στη Μαλαισία έκρυβαν αρκετό δράμα. Το Q1 ήταν εντελώς στεγνό αλλά με την απειλή της τροπικής καταιγίδας να είναι έντονα ορατή. Ο ρυθμός των μονοθεσίων με κινητήρα Mercedes έδειχνε ταχύτερος απ’ των υπολοίπων και εντυπωσιακός με βάση τα τώρα δεδομένα. Ειδικά στα χέρια του Άντριαν Σούτιλ η Force India φιγουράριζε για αρκετή ώρα στην κορυφή των χρόνων.

Αρκετοί πιλότοι όπως οι Φέτελ και Γουέμπερ άργησαν να βγουν στην πίστα και τελικά χρησιμοποίησαν κατευθείαν την μέση γόμα της Pirelli την πιο μαλακή εκ των δυο διαθέσιμων γομών. Η σκληρή γόμα δείχνει ότι θα χρησιμοποιηθεί αύριο κατά κόρον κατά τη διάρκεια του αγώνα εφόσον το οδόστρωμα είναι στεγνό.

Εκτός Q1 βρέθηκαν οι τέσσερις οδηγοί των δυο μικρών ομάδων Marussia, Caterham και οι Βερν με την Toro Rosso και Μπότας με τη Williams.

Στο Q2 η βροχή άρχισε να πέφτει μετά το μέσον της και άλλαξε τα δεδομένα. Πιάστηκαν εξ απίνης πιλότοι όπως ο Πέντρο ντε λα Ρόσα με την Force India που βρέθηκε στο φινάλε να προσπαθεί υπό βροχή να βελτιώσει το χρόνο του ώστε να μπει στη δεκάδα. Πράγμα που φυσικά ήταν αδύνατον. Στην ίδια δυσχερή θέση βρέθηκε και ο Ρομέν Γκροζάν με τη Lotus.
Στη 10αδα συνέχισαν οι δυο McLaren, οι δυο Mercedes, οι δυο Ferrari οι δυο Red Bull η Force India του Σούτιλ και η Lotus του Ράικονεν.

Στο Q3 το βρεγμένο οδόστρωμα επέβαλλε τη χρήση ενδιάμεσων ελαστικών που φόρεσαν όλα τα μονοθέσια. Τελικά το κλειδί για την επίτευξη καλύτερου χρόνου ήταν η αλλαγή ενδιάμεσων ελαστικών. Όσοι χρησιμοποίησαν δεύτερο σετ στο φινάλε βρέθηκαν να σημειώνουν με μεγάλη διαφορά τους ταχύτερους χρόνους.
Αυτό εξηγεί και τη διαφορά του poleman Σεμπάστιαν Φέτελ από τις Ferrari που επίσης άλλαξαν λάστιχα αλλά και συνολικά των τριών πρώτων από τους υπόλοιπους στη δεκάδα.

Μετά τη λήξη των δοκιμών οι αγωνοδίκες απεφάνθησαν μελετώντας τα αντίστοιχα replay πως ο Ράικονεν έκλεισε το Ρόσμπεργκ και του επέβαλλαν ποινή 3 θέσεων στην εκκίνηση. Έτσι ο Φινλανδός νικητής στην πρεμιέρα του πρωταθλήματος θα εκκινήσει αύριο από την 10η θέση παρότι κατετάγη 7ος.

Συνολικά οι σημερινοί χρόνοι ήταν:

Θέση Πιλότος               Ομάδα                Χρόνος      Διαφορά
1.  Sebastian Vettel      Red Bull-Renault     1m49.674s
2.  Felipe Massa          Ferrari              1m50.587s  + 0.913s
3.  Fernando Alonso       Ferrari              1m50.727s  + 1.053s
4.  Lewis Hamilton        Mercedes             1m51.699s  + 2.025s
5.  Mark Webber           Red Bull-Renault     1m52.244s  + 2.570s
6.  Nico Rosberg          Mercedes             1m52.519s  + 2.845s
7.  Kimi Raikkonen        Lotus-Renault        1m52.970s  + 3.296s
8.  Jenson Button         McLaren-Mercedes     1m53.175s  + 3.501s
9.  Adrian Sutil          Force India-Mercedes 1m53.439s  + 3.765s
10.  Sergio Perez          McLaren-Mercedes     1m54.136s  + 4.462s
Χρόνος εισόδου στο Q3:1m37.342s Διαφορά από 1ο Q2
11.  Romain Grosjean       Lotus-Renault        1m37.636s  + 1.446s
12.  Nico Hulkenberg       Sauber-Ferrari       1m38.125s  + 1.935s
13.  Daniel Ricciardo      Toro Rosso-Ferrari   1m38.822s  + 2.632s
14.  Esteban Gutierrez     Sauber-Ferrari       1m39.221s  + 3.031s
15.  Paul di Resta         Force India-Mercedes 1m44.509s  + 8.319s
16.  Pastor Maldonado      Williams-Renault     no time
Χρόνος εισόδου στο Q2:1m37.931s Διαφορά από 1ο Q1
17.  Jean-Eric Vergne      Toro Rosso-Ferrari   1m38.157s  + 1.348s
18.  Valtteri Bottas       Williams-Renault     1m38.207s  + 1.398s
19.  Jules Bianchi         Marussia-Cosworth    1m38.434s  + 1.625s
20.  Charles Pic           Caterham-Renault     1m39.314s  + 2.505s
21.  Max Chilton           Marussia-Cosworth    1m39.672s  + 2.863s
22.  Giedo van der Garde   Caterham-Renault     1m39.932s  + 3.123s

Τάκης Πουρναράκης

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.