Γρεβενά – ΝΕΑ- ΕΙΔΗΣΕΙΣ – news- Grebena live GREVENA TV

O No 1 Ραδιοφωνικός σταθμός της Δυτικής Μακεδονίας με έδρα τα Γρεβενά

O Deliveras έγινε «Γρεβενιώτης»

Τι είναι προτιμότερο να πίνουμε και τι να αποφεύγουμε

Φεβρουάριος 14th, 2013 by Χρήστος Μίμης

Η αλήθεια για τις θερμίδες

http://www.newsbeast.gr/files/temp/7356E54E694234C318DC25DAA15EA065.jpgΤελικά τι είναι προτιμότερο να πίνουμε; Ποια ποτά έχουν λιγότερες θερμίδες; Πρόκειται για απορίες που απασχολούν κατά καιρούς κάθε γυναίκα που σέβεται τον εαυτό της και τη διατροφή της.

Επειδή όμως πολλά ακούγονται και λέγονται, πολλές φορές μάλιστα ανατρέποντας το ένα το άλλο, παρακάτω θα βρείτε έναν οδηγό που σύμφωνα με διακεκριμένους διατροφολόγους εμπεριέχει όλη την αλήθεια σχετικά με το τι είναι προτιμότερο να πίνουμε και τι να αποφεύγουμε.

Αναψυκτικά light – «Κανονικά» αναψυκτικά
Όσον αφορά στις θερμίδες, είναι γεγονός πως τα light αναψυκτικά «υπερτερούν» δεδομένου ότι ένα κανονικό αναψυκτικό περιέχει 135 θερμίδες, ενώ ένα κουτάκι light μόλις 0-10 θερμίδες ανάλογα με το είδος. Ωστόσο όμως αυτό δεν σημαίνει ότι είναι και πιο υγιεινή επιλογή αφού περιέχουν μόνο νερό, χρώμα και τεχνητές ουσίες.

Η μπύρα ή το κρασί παχαίνουν περισσότερο;
Οι περισσότεροι θα απαντούσαν: η μπύρα! Δεν είναι όμως έτσι… Και για του λόγου το αληθές, θα πρέπει να σας ενημερώσουμε ότι ένα ποτήρι κρασί (150 ml) περιέχει περίπου 130 θερμίδες, σε αντίθεση με την μπύρα που περιέχει 150 θερμίδες όμως, ανά 330 ml (ένα κουτάκι).

Το γάλα παχαίνει περισσότερο από το χυμό;
Κι όμως αυτό, δεν ισχύει! Ένα ποτήρι χυμού περιέχει περισσότερες θερμίδες από ένα ποτήρι ημιαποβουτυρωμένο γάλα. Επιπλέον, ενώ ο χυμός περιέχει μεν κάποιες βιταμίνες, περιέχει και ζάχαρη (στην φυσική της βέβαια μορφή), το γάλα έχει περισσότερες θρεπτικές ουσίες (πρωτεΐνη, ασβέστιο, κάλιο) που είναι απαραίτητες για την υγεία του οργανισμού.

Ο καφές συμβάλλει στην αφυδάτωση του οργανισμού;
Σύμφωνα με επιστημονικές μελέτες, κάτι τέτοιο δεν ισχύει. Οι ειδικοί, συγκρίνοντας τον καφέ με άλλα υγρά, δεν παρατήρησαν σημαντικές διαφορές στην απώλεια υγρών από τον οργανισμό.

Ωστόσο όμως, η κατανάλωσή του πρέπει να γίνεται με μέτρο.

This entry was posted on Πέμπτη, Φεβρουάριος 14th, 2013 at 14:45 and is filed under ΓΥΝΑΙΚΑ, ΥΓΕΙΑ. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

Leave a Reply