Γρεβενά – ΝΕΑ- ΕΙΔΗΣΕΙΣ – news- Grebena live GREVENA TV

O No 1 Ραδιοφωνικός σταθμός της Δυτικής Μακεδονίας με έδρα τα Γρεβενά

O Deliveras έγινε «Γρεβενιώτης»

Οι βασικοί κανόνες των διατροφολόγων

Δεκέμβριος 21st, 2012 by Χρήστος Μίμης

Πώς θα μειώσουμε την κατανάλωση αλατιού και σακχάρων

http://www.newsbeast.gr/files/temp/5D300C525A896402F1BF603A019D3347.jpgΑκόμα και οι διατροφολόγοι υποκύπτουν μερικές φορές σε μία σοκολάτα ή μία πάστα. Προσπαθούν όμως να ακολουθούν κάποιους βασικούς «κανόνες» διατροφής.

Διαβάστε τέσσερις κανόνες διατροφής που μπορείτε να ακολουθείτε και εσείς για να τρώτε λιγότερα σάκχαρα και αλάτι.

Προσοχή στα προϊόντα «χωρίς ζάχαρη»

Η «ένδειξη χωρίς ζάχαρη» δεν απελευθερώνει το προϊόν αυτόματα από τα σάκχαρα. Για παράδειγμα κάποια κράκερ χωρίς ζάχαρη μπορεί να περιέχουν σιρόπι γλυκόζης που θεωρείται επίσης επιβαρυντικό.

Πρώτο το «ολικής»

Αγοράζετε ψωμί και προϊόντα δημητριακών όπου το σιτάρι ολικής άλεσης βρίσκεται πρώτο στη λίστα των συστατικών.

Όταν π.χ. ένα κρακεράκι ή ένα μπισκότο έχει πρώτο συστατικό τη ζάχαρη και τρίτο ή τέταρτο το σιτάρι ολικής άλεσης, δεν είναι πλέον υγιεινή επιλογή.

Μην τρώτε τρανς

Προσέξτε αν ένα προϊόν (μαργαρίνη, μπισκότο ή κρουασάν) περιέχει τρανς λιπαρά οξέα. Είναι πολύ πιο επικίνδυνα από τα κορεσμένα για δημιουργία αθηρωματικής πλάκας και δεν πρέπει να περιέχονται στη διατροφή μας.

Αποφεύγετε το αλάτι

Να είστε ιδιαίτερα επιφυλακτικοί με το κρυμμένο ή μη νάτριο στα φαγητά που αγοράζετε, και ειδικά όταν κρύβονται στα έτοιμα καρυκεύματα.

Το νάτριο σημαίνει αλάτι (χλωριούχο νάτριο είναι η επιστημονική του ονομασία) και μπορεί να περιέχεται στο κέτσαπ και σε τρόφιμα όπως μπαχαρικά, για παράδειγμα στη σκόνη του σκόρδου.

Να επισημάνουμε ότι το σκόρδο είναι ένα μυρωδικό που συχνά συστήνεται σε άτομα με υπέρταση, τα οποία πρέπει να αποφεύγουν το αλάτι.

Αναζητάτε τις πιο σύντομες λίστες συστατικών. Γενικότερα, όσο πιο μεγάλη είναι μια λίστα τόσο πιο πολλά πρόσθετα, χημικά και τεχνητά στοιχεία περιέχει το προιόν.

This entry was posted on Παρασκευή, Δεκέμβριος 21st, 2012 at 10:22 and is filed under ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

Leave a Reply

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!