http://img.protothema.gr/E7DE9393531057F604397B0FF8C8DCC5.jpgΤο Ινδικό GP δεν εξελίχθηκε σε περίπατο για τις Red Bull με το Φερνάντο Αλόνσο να περνάει τις McLaren στην εκκίνηση και τον Γουέμπερ λίγο πριν το φινάλε ύστερα από συγκλονιστική μονομαχία.

Έτσι το ενδιαφέρον για το πρωτάθλημα παραμένει αμείωτο με τον Ισπανό να βρίσκεται τώρα 13 βαθμούς πίσω από το Γερμανό ενώ απομένουν 75 να μοιραστούν στους τρεις τελευταίους αγώνες αρχής γενομένης απ’ αυτόν στο Άμπου Ντάμπι την ερχόμενη Κυριακή 4/11 (απευθείας Alpha 14:00).

Το σβήσιμο των κόκκινων φώτων βρήκε το Φέτελ να εκκινεί καλά και πίσω του να γίνεται χαμός με τον Αλόνσο να περνά και τις δυο McLaren με μιας στην μεγάλη ευθεία. Ο Ισπανός τελικά βρέθηκε για λίγο 4ος πίσω από το Μπάτον αλλά με τη χρήση του DRS γρήγορα τον πέρασε και στρώθηκε στο κυνήγι του Γουέμπερ. Αυτό αποδείχτηκε δύσκολη υπόθεση με τον Αυστραλό να διατηρεί μια διαφορά ασφαλείας μέχρι το μοναδικό πιτ στοπ.

Εκεί η στρατηγική της Ferrari και η ταχύτητα των μηχανικών της Ιταλικής ομάδας στα πιτ (2.8sec για αλλαγή ελαστικών) έφερε τον Ισπανό σε απόσταση βολής από τη Red Bull. Ο Γουέμπερ φάνηκε αρχικά να ελέγχει την κατάσταση κρατώντας τον Αλόνσο πίσω του και βγάζοντας τον από τη ζώνη DRS. Όμως αργότερα παρουσιάστηκε στο μονοθέσιο του το σύνηθες πρόβλημα, δυσλειτουργία του KERS η οποία οριοθέτησε το ρυθμό του Αυστραλού. Έτσι ο Αλόνσο πέρασε και φάνηκε ικανός να μειώσει τη διαφορά από το Φέτελ. Ο Γερμανός καρδιοχτύπησε όταν σε ντουμπλάρισμα είδε τη χρήση DRS να προκαλεί τέτοιους κραδασμούς που το πάτωμα του μονοθεσίου του έβρισκε κάτω πετώντας σπινθήρες.

Ευτυχώς για τον ίδιο η κατάσταση παρέμεινε σταθερή μέχρι το πέσιμο της καρό σημαίας που του έδωσε την 4η συνεχή του νίκη και διεύρυνε το προβάδισμα στη βαθμολογία στους 13 βαθμούς.

Μετά τη λήξη του αγώνα μιλώντας στους δημοσιογράφους ο Φέτελ ξεκαθάρισε το θέμα με τις σπίθες που πετούσε το πάτωμα της RB8: «Πρόσεξα το πρόβλημα το οποίο νομίζω ότι δημιουργήθηκε όταν χρησιμοποίησα το DRS για να ντουμπλάρω έναν αργό συνδυασμό. Δεν άλλαξε κάτι στην ισορροπία κρατήματος και δεν το ένιωσα εκ νέου στους επόμενους γύρους. Θα πρέπει να αναλύσουμε το πρόβλημα, όμως δεν μας επηρέασε ούτε μας επιβράδυνε. Απόλαυσα τον αγώνα, για μένα ήταν κρίσιμο στην αρχή να βγω από την περιοχή DRS του Γουέμπερ. Ευτυχώς κρατήθηκα μπροστά στις πρώτες στροφές. Όσον αφορά στο πρωτάθλημα αυτή η εξέλιξη ήταν ένα σημαντικό βήμα για μας. Βλέπουμε πόσο γρήγορα αλλάζουν τα δεδομένα. Επικεντρώνουμε την προσοχή μας στον επόμενο αγώνα στο Άμπου Ντάμπι, έχουμε δρόμο ακόμη που θα τον διανύσουμε βήμα – βήμα».

Από την πλευρά του ο έτερος πρωταγωνιστής του αγώνα και διεκδικητής του τίτλου Φερνάντο Αλόνσο τόνισε: «Δεν άλλαξε τίποτα σήμερα. Η διαφορά είναι στους 13 βαθμούς και απομένουν ακόμη 75 για να μοιραστούν. Ξέρουμε ότι πρέπει να βελτιωθούμε. Δεν ήμασταν αρκετά γρήγοροι στις δοκιμές αλλά σχεδιάζουμε να το αλλάξουμε αυτό στο Άμπου Ντάμπι ή στην Αμερική. Το πρόβλημα που είχε σήμερα ο Μαρκ μπορεί να συμβεί και στο Φέτελ ή σ’ εμάς, παραμένω αισιόδοξος. Για μας είναι καλά νέα ότι μπορέσαμε σήμερα να κοντράρουμε τις Red Bull στον αγώνα».
Ο Γουέμπερ που έχασε τη 2η θέση μετά από μάχη με τον Αλόνσο έριξε το φταίξιμο στο KERS: «To πρόβλημα ξεκίνησε στον 20ο γύρο άρχισε μια να λειτουργεί και μια όχι μέχρις ώτου σταμάτησε τελείως. Είχα πρόβλημα με την κατανομή της πέδησης και προσπαθούσα να διατηρήσω το ρυθμό μου. Είναι απογοητευτικό στην ευθεία χωρίς KERS καθώς δεν μπορείς να δώσεις μάχη».

Συνολικά τα σημερινά αποτελέσματα ήταν:

Τελική κατάταξη:
Θέση Πιλότος Ομάδα Χρόνος
1.  Vettel        Red Bull-Renault           1’31:10.744
2.  Alonso        Ferrari                    +     9.437
3.  Webber        Red Bull-Renault           +    13.217
4.  Hamilton      McLaren-Mercedes           +    13.909
5.  Button        McLaren-Mercedes           +    26.266
6.  Massa         Ferrari                    +    44.600
7.  Raikkonen     Lotus-Renault              +    45.200
8.  Hulkenberg    Force India-Mercedes       +    54.900
9.  Grosjean      Lotus-Renault              +    56.100
10.  Senna         Williams-Renault           +  1:14.900
11.  Rosberg       Mercedes                   +  1:21.600
12.  Di Resta      Force India-Mercedes       +  1:22.800
13.  Ricciardo     Toro Rosso-Ferrari         +  1:26.000
14.  Kobayashi     Sauber-Ferrari             +  1:26.400
15.  Vergne        Toro Rosso-Ferrari         +     1 γύρο
16.  Maldonado     Williams-Renault           +     1 γύρο
17.  Petrov        Caterham-Renault           +     1 γύρο
18.  Kovalainen    Caterham-Renault           +     1 γύρο
19.  Pic           Marussia-Cosworth          +     1 γύρο
20.  Glock         Marussia-Cosworth          +    2 γύρους
21.  Karthikeyan   HRT-Cosworth               +    2 γύρους
22.  Schumacher    Mercedes                   +    5 γύρους
Ταχύτερος γύρος: Button, 1:28.203
Εγκατέλειψαν:
Πιλότος Ομάδα Γύρους
De la Rosa    HRT-Cosworth                 41
Perez         Sauber-Ferrari               21
Βαθμολογία μετά από 17 αγώνες:
Πιλότοι: Κατασκευαστές:
1.  Vettel       240        1.  Red Bull-Renault          407
2.  Alonso       227        2.  Ferrari                   316
3.  Raikkonen    173        3.  McLaren-Mercedes          306
4.  Webber       167        4.  Lotus-Renault             263
5.  Hamilton     165        5.  Mercedes                  136
6.  Button       141        6.  Sauber-Ferrari            116
7.  Rosberg       93        7.  Force India-Mercedes       93
8.  Grosjean      90        8.  Williams-Renault           59
9.  Massa         89        9.  Toro Rosso-Ferrari         21
10.  Perez         66
11.  Kobayashi     50
12.  Hulkenberg    49
13.  Di Resta      44
14.  Schumacher    43
15.  Maldonado     33
16.  Senna         26
17.  Vergne        12
18.  Ricciardo      9

Τάκης Πουρναράκης

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.