Δοκιμή

Ένα από τα πιο πετυχημένα scooter της SYM, το GTS ανανεώθηκε απέκτησε νέες γραμμές και μπήκε δυναμικά στην κατηγορία των δημοφιλών και καλοπουλημένων 300αριών πόλης, με τροχούς μεσαίων διαστάσεων. Ξανασχεδιασμένο με νέες πιο σπορ γραμμές και βελτιωμένο πλαίσιο, φρένα και κινητήρα.

Νέα είναι και τα όργανα και η σέλα δύο επιπέδων (με πλάτη για τον συνεπιβάτη), αλλά και οι μεγάλοι (δύο) ρομβοειδείς προβολείς. Τα φλας φωλιάζουν μέσα στους καθρέφτες, ενώ τα φώτα πόλης (θέσεως) βρίσκονται στο πλάι των προβολέων.

Το άγχος, η πίεση και η κούραση είναι τα μόνα που δεν θα μπορέσετε να πάρετε μαζί σας, αφού οτιδήποτε άλλο και οποιοσδήποτε άλλος, είναι εξαιρετικά καλοδεχούμενος. Θα το εμπιστευθείτε και θα το αγαπήσετε με την πρώτη, ενώ θα δυσκολευτείτε πολύ να το αποχωριστείτε.

Πρόκειται για ένα από τα καλύτερα μεγάλα scooter αυτής της κατηγορίας τιμής στο θέμα του στησίματος και της κατανομής βάρους: το αισθάνεσαι πάντα εκεί που θέλεις να βρίσκεται και υπό τις πλήρεις διαταγές σου, ενώ πρέπει να δεις πόσο κόβει το τιμόνι και να το στρίψεις ο ίδιος για να το πιστέψεις.

Τις περισσότερες φορές δυσκολεύεσαι να πιστέψεις πως κινείσαι σε τροχούς 14″ και 13″, αφού το φιλτράρισμα από τις αναρτήσεις είναι εξαιρετικό, ενώ το μοναδικό πράγμα που θα διαταράξει την κατά τα άλλα ήσυχη οδήγησή σου είναι και αυτό από το οποίο από το οποίο οι μικρές ρόδες δεν μπορούν να ξεφύγουν: οι λακούβες.Με το νέο design του GTS, τα φλας μετακόμισαν στους τεράστιους καθρέπτες, ενώ τα καινούργια όργανα έχασαν τη μεγάλη ψηφιακή οθόνη που είχαν στη μέση. Πλέον, υπάρχει μικρότερη οθόνη στο κέντρο του στροφόμετρου. Πολύ όμορφες είναι οι λευκές ενδείξεις της, ενδείξεις που προβάλλονται σε μαύρο φόντο. Τα όργανα είναι αισθητικής πολυτελούς αυτοκινήτου και δε χορταίνεις να τα χαζεύεις.

Ο υπερσύγχρονος κινητήρας “F4” της SYM, έρχεται να δώσει ζωή στο νέο GTS300i. Ο νέος κινητήρας προσφέρει στο νέο πολυτελές scooter επιδόσεις που εντυπωσιάζουν. Το νέο GTS γίνεται ακόμα αποδοτικότερο και δυνατότερο, με περισσότερη ιπποδύναμη, μεγαλύτερη ροπή, υψηλότερη τελική ταχύτητα και χαμηλότερη κατανάλωση. Πρόκειται για έναν ολοκαίνουριο υγρόψυκτο, τετραβάλβιδο κινητήρα χωρητικότητας 278 κ.εκ. Με εξαιρετική απόδοση, φτάνει τη μέγιστη ιπποδύναμή των 29PS στις 8.000 σ.α.λ. και επιτυγχάνει μέγιστη ροπή 27,7Nm στις 6.500 σ.α.λ. Η τελική ταχύτητα του νέου GTS300i ξεπερνά τα 140 χλμ./ώρα, δίνοντας την ελευθερία να πραγματοποιήσετε άνετα και ξεκούραστα ταξίδια χωρίς περιορισμούς.

Στην πράξη η επιτάχυνση είναι ομαλή και φιλική. Η δύναμη δεν λείπει από τον κινητήρα, τα 100 χ.α.ω. έρχονται σχετικά γρήγορα, τα 120 εύκολα, μετά η επιτάχυνση μετριάζεται. Η τελική είναι λίγο πιο πάνω από τα 140 χ.α.ω, μεταβάλλεται ελάχιστα από την κλίση του εδάφους. Μέση ενδεικτική κατανάλωση 4 λίτρα/100 χλμ.. Στην πόλη το GTS 300i  είναι ένα φιλικό σκούτερ που θα ικανοποιήσει τον οδηγό. Δεν θα ζητήσει συμβιβασμούς, αντίθετα θα αποκαλύψει ένα πολύπλευρο χαρακτήρα. Η οδήγηση του συνδυάζει ευελιξία αλλά και σταθερότητα. Σε επαρχιακούς δρόμους, ο συνδυασμός ευελιξίας και σταθερότητας χαρακτηρίζει την κίνηση του. Επίσης κατά την οδήγηση κυριαρχεί η αίσθηση ότι πρόκειται για ένα χαμηλό και μακρύ σκούτερ.

Στο γρήγορο ρυθμό η σταθερότητα του GTS είναι πραγματικά καλή, ενω η ταχύτητα ταξιδίου είναι μέχρι τα 130 χ.α.ω.. Σε αυτά τα χιλιόμετρα ο οδηγός αισθάνεται άνετα, μπορεί να απλώσει και τα πόδια του μπροστά στον αυτοκινητόδρομο. Ο οδηγός νοιώθει τον αέρα τριγύρω του αλλά δεν τον χτυπά σε συγκεκριμένα σημεία. Οι ψηλοί οδηγοί ωστόσο θα νοιώσουν την πίεση του αέρα στο κράνος και στους ώμους τους, θα χρειαστεί να σκύψουν για να μετριάσουν την αντίσταση.

GTS300i F4

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ: Τετράχρονος
ΚΥΛΙΝΔΡΟΙ/ΒΑΛΒΙΔΕΣ: 1 / 4
ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ: EFI
ΙΣΧΥΣ: 29PS/8000 rpm
ΡΟΠΗ: 27.68Nm/6500 rpm
ΨΥΞΗ: Υγρόψυκτο
ΕΚΚΙΝΗΣΗ: Μίζα
ΒΑΡΟΣ: 184kg
Tιμή: 4295
– Τροχοί 14″ ο εμπρόσθιος και 13″ ο οπίσθιος
– Πίσω/Εμπρός δισκόφρενο με 4πίστονες δαγκάνες
– Σύστημα συνδυασμένης πέδησης CBS
– Διπλά ρυθμιζόμενα αμορτισέρ 4 θέσεων

Η άνετη και καλοσχεδιασμένη σέλα είναι το πρώτο που σε καλωσορίζει πάνω σε ένα εργονομικό σκούτερ. Το μαξιλαράκι είναι ρυθμιζόμενο και τα μαρσπιέ/δάπεδο είναι μεγάλο για τα πόδια, που πατούν εύκολα στο έδαφος, αφού το ύψος είναι περιορισμένο στα μόλις 765 mm. Κάτω από τη σέλα ένας επενδεδυμένος αποθηκευτικός χώρος με φως φιλοξενεί δυο φουλφέις κράνη, ενώ κάτω από το τιμόνι στην ποδιά υπάρχει ντουλαπάκι με παροχή ρεύματος και έξοδο USB, για τη φόρτιση κινητού, music player, GPS.

Aνάμεσα στα πόδια του αναβάτη υπάρχει μια γρίλια που βγάζει ζεστό αέρα, κάτι ιδιαίτερα χρήσιμο τον χειμώνα, ειδικά με τη χρήση κουβέρτας/προστατευτικού ποδιών. Η θέση οδήγησης τοποθετεί τον οδηγό σε φυσική θέση, στοιχείο που προσφέρει ξεκούραστες διαδρομές, κάτι στο οποίο βοηθάει και το τιμόνι με τις σωστές καμπύλες. Ο 14άρης μπροστινός τροχός και ο 13άρης πίσω, μαζί με το μικρό μεταξόνιο προσφέρουν γρήγορες αντιδράσεις στις αργές ταχύτητες, ενώ η καλή κατανομή βάρους διευκολύνει την χρήση που γίνεται με σιγουριά, πάνω σε ένα σκούτερ που είναι πολύ ισορροπημένο και «ζυγισμένο».

Πληροφορίες στα Γρεβενά στο κατάστημα MOTO FACTORY  THΛ 6944225266 – 24625 01621

www.skai.gr

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.