Εισροή κεφαλαίων ύψους 350 εκατ. ευρώ, σταδιακή αποπληρωμή του συνόλου των οφειλών προς προμηθευτές, νέες συμφωνίες για την προώθηση ελληνικών προϊόντων και νέες επενδύσεις για την ανάπτυξη του δικτύου σε Ελλάδα και Βαλκάνια φέρνει η επόμενη ημέρα -μετά την απόκτηση του 100% της εταιρείας από την Αφοι Μαρινόπουλοι Α.Ε.- για τη μεγαλύτερη αλυσίδα σουπερμάρκετ της χώρας, Carrefour – Mαρινόπουλος.

Εν αναμονή των απαιτούμενων εγκρίσεων για την ολοκλήρωση της συμφωνίας από τις αρμόδιες αρχές, ενδεχομένως και έως το τέλος του μήνα, ο κ. Βογιατζάκης, διευθυντής ανάπτυξης και δημοσίων σχέσεων του ομίλου, ανέφερε σε ενημερωτική συνάντηση πως για τη νέα Carrefour – Mαρινόπουλος πρακτικά όλα ξεκινούν εκ του μηδενός. Προανήγγειλε την σταδιακή αποπληρωμή των οφειλών προς όλους τους προμηθευτές της αλυσίδας καθώς και ότι από τον Σεπτέμβριο η εταιρεία δεν θα επιβαρύνεται με δάνεια.

Σημειώνεται πως στο πλαίσιο της οικονομικής αναδιοργάνωσης της εταιρείας και για να αντιμετωπισθούν οι τρέχουσες οικονομικές προκλήσεις θα πραγματοποιηθεί αύξηση μετοχικού κεφαλαίου ύψους 348 εκατ. ευρώ. Παράλληλα, η Carrefour Μαρινόπουλος καθίσταται αποκλειστικός δικαιοδόχος της Carrefour στην Ελλάδα, την Κύπρο, την Βουλγαρία και την Αλβανία και σε άλλες χώρες των Βαλκανίων.

Σε ό,τι αφορά τη βαλκανική αγορά, η Αφοι Μαρινόπουλοι σχεδιάζει την υλοποίηση σημαντικών επενδύσεων για την ενίσχυση της θέσης της, αξιοποιώντας το μοντέλο της δικαιόχρησης. Συγκεκριμένα, έως το τέλος του 2012 αναμένεται να δημιουργηθούν 4 έως 5 νέα σημεία πώλησης στη Βουλγαρία, ένα υπερμάρκετ στα Σκόπια και δύο ακόμη στα Τίρανα. Σημαντικές βλέψεις υπάρχουν και για την αγορά της Σερβίας, όπου προγραμματίζεται η είσοδος στη χώρα το 2013 με σημεία πώλησης σε τουλάχιστον 2-3 εμπορικά κέντρα.

Για την Ελλάδα, το πλάνο προβλέπει ευρεία ανανέωση υφιστάμενων καταστημάτων, αρχικά σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Ήδη ολοκληρώθηκε η ριζική ανανέωση του Carrefour Αλίμου που πλέον διαθέτει συνολικό χώρο πώλησης 7.700 τ.μ. και 951 θέσεις στάθμευσης. Όπως ανέφεραν τα στελέχη του ομίλου, η ανανέωση των καταστημάτων μεταφράζεται και σε αύξηση των πωλήσεων, κάτι που καταγράφηκε και στο Planet του Γέρακα που κινείται με αύξηση τζίρου 35-40% σε σχέση με την προγενέστερη λειτουργία του.

Ο κ. Βογιατζάκης έδωσε ιδιαίτερη έμφαση στην ενίσχυση της πολιτικής της αλυσίδας για την προώθηση των ελληνικών προϊόντων και των ντόπιων παραγωγών. Αυτό θα υλοποιηθεί μέσω ενός πρωτοποριακού προγράμματος χαρτογράφησης της εγχώριας παραγωγής και μεγάλων προσφορών σε ελληνικά προϊόντα που διατίθενται στα καταστήματα του δικτύου της. Οι ενέργειες αυτές εντάσσονται στην πάγια δέσμευση της Carrefour Μαρινόπουλος να προωθεί τα ελληνικά προϊόντα σε μια δύσκολη συγκυρία για τη χώρα. Όντας αμιγώς ελληνική εταιρεία, ο όμιλος συνεργάζεται ήδη με περίπου 2.000 Έλληνες παραγωγούς και προμηθευτές, διαθέτοντας μέσα από το δίκτυο των καταστημάτων μας προϊόντα που είναι ελληνικής προέλευσης σε ποσοστό 96%.

Νίκος  Χρυσικόπουλος

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.