Γρεβενά – ΝΕΑ- ΕΙΔΗΣΕΙΣ – news- Grebena live GREVENA TV

O No 1 Ραδιοφωνικός σταθμός της Δυτικής Μακεδονίας με έδρα τα Γρεβενά

O Deliveras έγινε «Γρεβενιώτης»

F1 – GP Ευρώπης: Επική νίκη Αλόνσο!

Ιούνιος 24th, 2012 by Χρήστος Μίμης

Εκκινούσε 11ος!

http://img.protothema.gr/0E26BE4B9E9211AD011CA6319583FCB4.jpgΟι Ισπανοί έχουν χάσει το μυαλό τους με τους Αλόνσο. Χτες ο Τσάβι, σήμερα ο Φερνάντο τους έκαναν ευτυχισμένους.

Πριν ακόμη κοπάσουν οι πανηγυρισμοί από την πρόκριση της Εθνικής Ισπανίας στα ημιτελικά του Euro 2012, οι Ισπανοί είδαν το Φερνάντο Αλόνσο να παίρνει μια αναπάντεχη νίκη στο GP της Ευρώπης που διεξήχθη στους δρόμους του λιμανιού της Βαλένθια.

Ο Αλόνσο που εκκινούσε από την 11η θέση κέρδισε τρεις θέσεις στην εκκίνηση και στη συνέχεια έδωσε μάχη για να ανέβει περισσότερο. Ο Ισπανός εκμεταλλεύτηκε το αυτοκίνητο ασφαλείας και την εγκατέλειψεη του πρωτοπόρου Σεμπάστιαν Φέτλ και κατάφερε να πάρει το προβάδισμα και τελικά τη νίκη.

O Αλόνσο στο πρώτο μέρος του αγώνα κατάφερε να περάσει τους Χούλκενμπεργκ και Μαλντονάντο και στη συνέχεια κατάφερε να βρεθεί μπροστά από τους Ράικονεν και Κομπαγιάσι μπαίνοντας στα πιτ ένα γύρο μετά απ’ αυτούς.
http://www.protothema.gr/files/1/2012/1f1/24%206s1.jpg

Στο μέσο του αγώνα ο Φέτελ έδειχνε αδιαφιλονίκητο φαβορί έχοντας διαφορά 20 sec από το δεύτερο Ρομέν Γκροζάν ενώ ο Αλόνσο πίεζε το Χάμιλτον. Το αυτοκίνητο ασφαλείας ενεπλάκη μετά τη σύγκρουση των Βερν-Κοβαλάινεν και μέχρι να καθαρίσει η πίστα. Ο Αλόνσο εκεί άδραξε την ευκαιρία για να περάσει μπροστά από το Χάμιλτον.

Η εγκατάλειψη του Φέτελ που του έσβησε απροειδοποίητα ο κινητήρας αρχικά και του Γκροζάν μετέπειτα με πρόβλημα στην πίεση καυσίμου έφερε τον Αλόνσο στην πρώτη θέση και τους Αστούριας στον έβδομο ουρανό.

Παρά την προσπάθεια των Χάμιλτον – Ράικονεν στους τελευταίους γύρους ο Ισπανός κράτησε την πρωτοπορία και πήρε την καρό σημαία. Έτσι έγινε ο πρώτος οδηγός που κέρδισε για 2η φορά φέτος.

Πίσω του ο Χάμιλτον ένιωσε τα ελαστικά του να παραδίδουν πνεύμα δυο γύρους πριν το τέλος. Έχασε τη 2η θέση από το Ράικονεν και πάλευε να μη χάσει την 3η από το Μαλντονάντο με αποτέλεσμα να χτυπήσουν και να βρεθούν και οι δυο τους εκτός πίστας. Ο Χάμιλτον εγκατέλειψε ενώ ο οδηγός από τη Βενεζουέλα έστω και με σπασμένη αεροτομή κατάφερε να πάρει τον βαθμό της 10ης θέσης.

http://www.protothema.gr/files/1/2012/1f1/24%206s.jpgΜετά τη λήξη του αγώνα ο Παστόρ Μαλντονάντο κατηγορούσε το Χάμιλτον για την σύγκρουση: «Προσπάθησε να με βγάλει εκτός πίστας. Δεν μου άφησε καθόλου χώρο ώστε να μπορέσω να μείνω δίπλα του από στροφή σε στροφή. Βρέθηκα πάνω στο κερμπ και δεν μπορούσα να αποφύγω τη σύγκρουση. Δε ξέρω γιατί το έκανε αυτό. Είχε πρόβλημα με τα λάστιχα και το είχε χάσει τελείως τη στιγμή που ο δικός μου ρυθμός ήταν τελείως διαφορετικός. Υπήρξε πολύ επιθετικός μαζί μου».

Από την πλευρά του ο Χάμιλτον δεν έδειξε μετανοιωμένος για ότι συνέβη: «Τα ελαστικά μου είχαν εξαντληθεί οπότε ούτως ή άλλως δεν ξέρω αν θα έπαιρνα βαθμούς. Ποτέ δεν αφήνεις κάποιον απλά να σε περάσει πάντα δίνεις μάχη. Δεν έχω καταλάβει τι συνέβη μπήκα στη στροφή αλλά δεν βγήκα.».

Έτσι η χαρά του Αλόνσο ήταν διπλή καθότι οι κυριότεροι αντίπαλοί του στην κούρσα του πρωταθλήματος έχασαν βαθμούς.

Ο νικητής Φερνάντο Αλόνσο δεν έβρισκε λόγια να εκφράσει τα συναισθήματά του: «Είναι δύσκολο να βρω λόγια να εκφράσω αυτό που αισθάνομαι αυτή τη στιγμή. Το να κερδίσω στην πατρίδα μου είναι μοναδικό συναίσθημα. Το ένιωσα το 2006 στη Βαρκελώνη με τη Renault και ακόμη το θυμάμαι. Αλλά τώρα μου δόθηκε η ευκαιρία αυτή με τη Ferrari με τις κερκίδες κατακόκκινες. Νιώθω περήφανος και αυτή μου η νίκη στην Ισπανία συνοδεύεται από τα πιο έντονα συναισθήματα που έχω νιώσει ως τώρα. Τίποτα δε συγκρίνεται μ’ αυτό».

Ο Ράικονεν που εκκινούσε από την 5η θέση και αξιοποίησε τη δυναμική της Lotus για να βρεθεί τελικά στην 2η θέση του βάθρου τόνισε: «Δεν είχαμε την ταχύτητα για να κερδίσουμε σήμερα. Η 2η θέση είναι ΟΚ αλλά δεν είναι αυτό που θέλουμε».

Από την πλευρά του ο Σουμάχερ που βρέθηκε για 155η φορά στο βάθρο συμπλήρωσε: «Δε σκεφτόμουν καθόλου ότι μπορεί να βρεθώ στο βάθρο ούτε το είχα συνειδητοποιήσει με το φινάλε του αγώνα. Από τα πιτ μου το είπαν και δεν το πίστευα. Είναι από τις στιγμές που απολαμβάνει κανείς το να επιστρέφεις μετά από τόσο καιρό».
Συνολικά τα αποτελέσματα και η βαθμολογία διαμορφώθηκαν ως εξής:

Τελική κατάταξη
Θέση Πιλότος Ομάδα Χρόνος
1.  Alonso        Ferrari                    1’44:16.449
2.  Raikkonen     Lotus-Renault              +     6.421
3.  Schumacher    Mercedes                   +    12.639
4.  Webber        Red Bull-Renault           +    13.628
5.  Hulkenberg    Force India-Mercedes       +    19.993
6.  Rosberg       Mercedes                   +    21.176
7.  Di Resta      Force India-Mercedes       +    22.866
8.  Button        McLaren-Mercedes           +    24.653
9.  Perez         Sauber-Ferrari             +    27.777
10.  Maldonado     Williams-Renault           +    34.653
11.  Senna         Williams-Renault           +    35.961
12.  Ricciardo     Toro Rosso-Ferrari         +    37.041
13.  Petrov        Caterham-Renault           +  1:15.871
14.  Kovalainen    Caterham-Renault           +  1:34.654
15.  Pic           Marussia-Cosworth          +  1:36.551
16.  Massa         Ferrari                    +     1 γύρο
17.  De la Rosa    HRT-Cosworth               +     1 γύρο
18.  Karthikeyan   HRT-Cosworth               +     1 γύρο
19.  Hamilton      McLaren-Mercedes           +     2 γύροι
Ταχύτερος γύρος: Rosberg, 1:42.163
Εγκατέλειψαν:
Πιλότος Ομάδα Γύρος
Grosjean      Lotus-Renault                41
Vettel        Red Bull-Renault             34
Kobayashi     Sauber-Ferrari               34
Vergne        Toro Rosso-Ferrari           27
Glock         Marussia-Cosworth            1
Βαθμολογία:
Πιλότοι: Κατασκευαστές:
1.  Alonso       111        1.  Red Bull-Renault          176
2.  Webber        91        2.  McLaren-Mercedes          137
3.  Hamilton      88        3.  Lotus-Renault             126
4.  Vettel        85        4.  Ferrari                   122
5.  Rosberg       75        5.  Mercedes                   92
6.  Raikkonen     73        6.  Sauber-Ferrari             60
7.  Grosjean      53        7.  Williams-Renault           45
8.  Button        49        8.  Force India-Mercedes       44
9.  Perez         39        9.  Toro Rosso-Ferrari          6
10.  Maldonado     30
11.  Di Resta      27
12.  Kobayashi     21
13.  Hulkenberg    17
14.  Schumacher    17
15.  Senna         15
16.  Massa         11
17.  Vergne         4
18.  Ricciardo      2

Τάκης Πουρναράκης

This entry was posted on Κυριακή, Ιούνιος 24th, 2012 at 19:53 and is filed under ΑΘΛΗΤΙΚΑ, ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ - ΜΟΤΟ, ΜΟΤΟ - ΜΟΓ. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

Leave a Reply