Ο πολύπειρος Γάλλος πρωταθλητής παρέμεινε επικεφαλής του εθνικού μας αγώνα χθες 3η μέρα διεξαγωγής του ολοκληρώνοντας τις οχτώ ειδικές της μέρας μ’ ένα προβάδισμα 10.2sec από τον δεύτερο Πήτερ Σόλμπεργκ.

Ο Λεμπ στην αρχή της ημέρας πιέστηκε πολύ από το Γιάρι Μάτι Λάτβαλα που απογείωσε το Fiesta μέχρι τη στιγμή που στην επανάληψη της ειδικής Κλέλια – Μυκήνες υπέστη κλατάρισμα ελαστικού και έχασε πολύτιμο χρόνο. Το κλατάρισμα οδήγησε και σε πρόβλημα στην πέδηση το οποίο παρέμεινε μέχρι και το τέλος της ημέρας. Έτσι ο Λάτβαλα από  διεκδικητής της νίκης έχει βρεθεί τώρα τέσσερα λεπτά πίσω.
Αυτό όμως δεν απάλλαξε το Λεμπ από την πίεση καθότι ο Γάλλος έχει τώρα πίσω του το άλλο εργοστασιακό Fiesta με το Πήτερ Σόλμπεργκ. Ο Νορβηγός έχασε σημαντική ευκαιρία να μειώσει περαιτέρω τη διαφορά ανάμεσά τους στις δυο τελευταίες ειδικές της ημέρας που έβρεχε και είχε λάσπη στο δρόμο.

Ας παρακολουθήσουμε την εξέλιξη της ημέρας με βάση τα σχόλια που δημοσιεύει το γραφείο Τύπου του αγώνα.

Κλέλια – Μυκήνες 1
Ο Sebastien Loeb σημείωσε τον 1ο χρόνο στην αυλαία του τρίτου σκέλους. Ο Γάλλος ήταν μόλις 1,1 δλ. ταχύτερος από τον Jari-Matti Latvala. Ο Petter Solberg ήταν 3ος και ο Mikko Hirvonen 4ος. Οι περισσότεροι οδηγοί δηλώνουν πως η ειδική είναι σκληρή για τα αυτοκίνητα και τα ελαστικά.

Γυμνό 1
O Jari-Matti Latvala απάντησε στον Sebastien Loeb, παίρνοντας τη δεύτερη ειδική του σημερινού σκέλους. Ο Petter Solberg σημείωσε το 2ο χρόνο και ο Sebastien Loeb τον 4ο. Ο Γάλλος προηγείται ακόμη στη Γενική κατάταξη, με 2ο τον Latvala, μόλις 5,1 δλ. διαφορά. Ο Solberg είναι 3ος, 20,5 δλ. πίσω από τον Loeb.

Κεφαλάρι 1
Η μάχη ξεκίνησε! Ο Jari-Matti Latvala σημείωσε τον 1ο χρόνο στην SS12 Κεφαλάρι 1 και πλέον τον χωρίζει μόνο 1 δλ. από τον Sebastien Loeb και την κορυφή της Γενικής κατάταξης. Ο Mads Ostberg είχε και πάλι προβλήματα, αφού έσπασε το πίσω δεξί ημιαξόνιο του αυτοκινήτου του.



Ζήρεια 1
Ο Sebastien Loeb σημείωσε τον καλύτερο χρόνο στην SS13 και αύξησε τη διαφορά του από τον 2ο Γενικής, Jari-Matti Latvala στα 2,2 δλ. Ο Petter Solberg παραμένει στην 3η θέση Γενικής, 46 δλ. μπροστά από τον Mikko Hirvonen. Ο Evgeny Novikov εγκατέλειψε πριν μπει στην ειδική με πρόβλημα στην αντλία νερού.

Κλέλια – Μυκήνες 2
Σημαντικές εξελίξεις! Ο Jari-Matti Latvala είχε κλατάρισμα στην SS14, που είχε ως αποτέλεσμα έναν κατεστραμμένο τροχό. Σταμάτησε να αλλάξει τον τροχό και έχασε περισσότερα από 3 λεπτά. Ο Sebastien Loeb σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο και προηγείται στη Γενική κατάταξη με διαφορά 21,9 δλ. του Petter Solberg. Ο Mikκo Hirvonen είναι 3ος. Ο Nasser Al-Attiyah έσπασε το εμπρός ημιαξόνιο του Citroen DS3 WRC.

Γυμνό 2
Ο Petter Solberg σημείωσε τον καλύτερο χρόνο στην Ε.Δ. 15 και πλησίασε τον Sebastien Loeb στη Γενική κατάταξη στα 15,5 δλ. Ο Γάλλος ήταν ο πρώτος οδηγός που συνάντησε βροχή. Ο Mikko Hirvonen ήταν ο 3ος ταχύτερος στην ειδική. Ο Jari-Matti Latvala έχασε κι άλλο χρόνο, λόγω σπασμένης δαγκάνας φρένων από την προηγούμενη ειδική. O Nasser Al-Attiyah δεν ξεκίνησε εξαιτίας προβλήματος στη μετάδοση.



Κεφαλάρι 2
Ο Petter Solberg σημειώνει έναν ακόμα 1ο χρόνο ειδικής και μειώνει τη διαφορά από τον Sebastien Loeb σε 14,1 δλ. Οι συνθήκες στην Ε.Δ. 16 είναι πολύ δύσκολες, λόγω έντονης βροχόπτωσης. Οι οδηγοί χρησιμοποιούν σκληρή γόμα, πράγμα που σημαίνει πως είναι σαν να οδηγούν στον πάγο του Μοντε κάρλο με σλικ! Ο Jari-Matti Latvala εξακολουθεί να αντιμετωπίζει το πρόβλημα με την πίσω δαγκάνα φρένων.

Ζήρεια 2
O Petter Solberg σημείωσε ακόμα έναν ταχύτερο χρόνο στην τελευταία ειδική της ημέρας και η διαφορά από τον Sebastien Loeb στη Γενική κατάταξη είναι 10,2 δλ. O Mikko Hirvonen διατηρεί την 3η θέση, αυξάνοντας παράλληλα τη διαφορά του από τον 4ο Latvala, που εξακολουθεί να έχει πρόβλημα με τα φρένα του. Ήταν η τελευταία ειδική του τρίτου σκέλους του Ράλλυ Ακρόπολις. Η δράση συνεχίζεται σήμερα με ακόμα πέντε ειδικές διαδρομές.

Ο αγώνας ολοκληρώνεται σήμερα με τις ειδικές πάνω από το Λουτράκι: Αγ. Θεόδωροι, Νέα Πίσια  που θα διεξαχθούν από δυο φορές η καθεμία και με την Power Stage.

Τάκης Πουρναράκης

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.