Γρεβενά – ΝΕΑ- ΕΙΔΗΣΕΙΣ – news- Grebena live GREVENA TV

O No 1 Ραδιοφωνικός σταθμός της Δυτικής Μακεδονίας με έδρα τα Γρεβενά

O Deliveras έγινε «Γρεβενιώτης»

Συναγερμός στην Αντιτρομοκρατική – Τι δείχνει η Προκήρυξη για τη βόμβα στο Μετρό Αιγάλεω

Απρίλιος 2nd, 2012 by Χρήστος Μίμης

Πλήθος στοιχείων και νέων δεδομένων έδωσε στους αναλυτές της Αντιτρομοκρατικής η προκήρυξη που «ανέβασε» στο διαδίκτυο η οργάνωση «Κίνημα 12 Φλεβάρη». Σύμφωνα με απόλυτα έγκυρες πληροφορίες 4 είναι τα σημεία που κατέληξαν οι αστυνομικοί.

Πρώτον, ότι η συγκεκριμένη οργάνωση είναι αυτή που πραγματοποίησε την απόπειρα εμπρησμού του συρμού.

Δεύτερον, ότι έγινε μετά από παρακολούθηση πολλών ημερών και δεν ήταν πρόχειρη δουλειά.

Τρίτον, ο συντάκτης της προκήρυξης είναι γνώστης των οικονομικών και πιθανότατα είχε φυσική παρουσία στη διάρκεια της απόπειρας.

Τέταρτον, έγινε λάθος στην ανάρτηση της. Δηλαδή κάποιος από την οργάνωση ανέβασε στο ιντερνέτ την προκήρυξη, πριν τη διορθώσουν.

Από την προσεκτική ανάγνωση προκύπτει ότι η οργάνωση «Κίνημα 12 Φλεβάρη», φωτογραφίζει τους επόμενους στόχους, παρουσιάζει με λεπτομέρειες το πώς οργανώνει ένα χτύπημα, ενώ δείχνει να γνωρίζει ακόμα και τους λόγους που δεν  έσκασε η βόμβα. Στις 7 σελίδες γράφει, ανάμεσα στα άλλα:

Για την επιλογή του στόχου «Μέσα σε μια τέτοια – ιδιαίτερα ευαίσθητη – περίοδο επιλέξαμε να τοποθετήσουμε έναν εμπρηστικό μηχανισμό στο συρμό του ΜΕΤΡΟ. Πέραν φυσικά των ειδικότερων λόγων που θα παραθέσουμε αργότερα, είναι μια κίνηση όπου ήταν αναμενόμενο να ακουστεί και να συζητηθεί έντονα. Ακόμα και να διχάσει, να προβληματίσει, να εξοργίσει… Ακόμα και αυτό. Ή ίσως κυρίως αυτό. Έτσι λοιπόν, μας δίνεται η ευκαιρία να μιλήσουμε.(….)  Άποψη μας λοιπόν είναι πως οι σταθμοί του ΜΕΤΡΟ, ή θα είναι στην υπηρεσία του εξεγερμένου λαού ή θα γίνονται παρανάλωμα του πυρός, χωρίς βέβαια να κινδυνέψει κανένας πολίτης και κανένας εργαζόμενος του ΜΕΤΡΟ. Η κίνηση μας αυτή ήταν ένα πρώτο συμβολικό μήνυμα προς την κατεύθυνση αυτή. (…) Δεν μπορούμε να αγνοήσουμε πως σ΄ ένα κλίμα εκτεινόμενης ύφεσης ήρθε μια αύξηση της τάξεως του 40% στα εισιτήρια των ΜΜΜ. (…) Ο πατριώτης υφυπουργός υπέγραψε τη συμφωνία με την ξεπλυμένη Ζίμενς για τη σηματοδότηση των νέων σταθμών του ΜΕΤΡΟ. Το ιδιαίτερα μεγάλο κύκλωμα παρακολούθησης  του εν λόγω μέσου, χωρίς βέβαια να υπάρχει  ίχνος αντίδρασης από την άθλια διοίκηση, γίνεται ένα καλό εργαλείο φακελώματος από τις κρατικές αρχές».

·      Για τους πιθανούς επόμενους στόχους «Στόχος μας είναι η όξυνση του κοινωνικού πολέμου. Ο πόλεμος προϋποθέτει πράξεις βίας, είτε για πλήξουμε το καθεστώς στις δομές του, είτε για να «εξαναγκαστεί ο αντίπαλος να κάνει αυτό που θέλουμε». Θεωρούμε ότι πέρα από  τους προφανείς στόχους αυτού του συστήματος, που αποτελούν οι τράπεζες, τα κρατικά κτίρια και τα πολιτικά πρόσωπα, οι αγωνιστές πρέπει να έχουν την ευρηματικότητα να διακρίνουν το πρόσωπο του εχθρού σε ένα ευρύτερο φάσμα εξουσιαστικών δομών του καπιταλισμού».

·     Για τον σχεδιασμό του χτυπήματος «η επιλογή του συγκεκριμένου σταθμού προέκυψε μετά από μελέτη του χώρου έτσι ώστε να διασφαλίσουμε την ακεραιότητα εργαζομένων και επιβατών. Πληρούσε τις προϋποθέσεις τους όρους ασφαλείας…  Έχει μια ενιαία αποβάθρα όπου από δεξιά και αριστερά διέρχονται συρμοί, σε αντίθεση με άλλους σταθμούς που οι συρμοί διαχωρίζουν τις αποβάθρες επιβίβασης. 0 σταθμός του Αιγάλεω είναι τερματικός. Έτσι μόλις αποβιβαστούν και οι τελευταίοι επιβάτες από το συρμό, αυτός συνεχίζει την πορεία του και εισέρχεται σ ένα τούνελ 150 μέτρων. Δουλειά μας λοιπόν ήταν να υπολογίσουμε ακριβώς του χρόνου έτσι ώστε την ώρα που ο συρμός θα σταματούσε στο τούνελ, την ίδια ώρα να ενεργοποιηθεί ο μηχανισμός. Οι πόρτες του συρμού μένουν ανοικτές 10-15 δευτερόλεπτα σε κάθε σταθμό και στον τερματικό 20. Στον τερματικό αφού κλείσουν οι πόρτες σε 40 δευτερόλεπτα ο συρμός ακινητοποιείται στο εσωτερικό τούνελ. Εκεί ο οδηγός εξέρχεται απ΄ αυτόν και περπατώντας μια απόσταση 100 μέτρων με σκοπό να επιβιβαστεί στο πίσω μέρος του συρμού έτσι ώστε να ξεκινήσει προς την αντίθετη κατεύθυνση.  Ο χρόνος για να πάει ο οδηγός από το μπρος στο πίσω μέρος είναι 3-4 λεπτά. Αυτός είναι ο λόγος που βάλαμε εμπρηστικό μηχανισμό με ρολόι για να έχουμε την ακρίβεια του χρόνου. Το πλάτος του τούνελ είναι 15 μέτρα και το μήκος 150 ΄πράγμα που σημαίνει ότι ο οδηγός είχε τη δυνατότητα να απομακρυνθεί από την εστία φωτιάς, να φύγει από την αποβάθρα ή ακόμα να χρησιμοποιήσει τις εξόδους κινδύνου που υπάρχουν στον σταθμό.

·      Για τη βόμβα «Φτιάξαμε έναν εμπρηστικό μηχανισμό χαμηλής ισχύος καθώς είχε μόνο 2 λίτρα βενζίνης. Η αστοχία μας, στο συνδεσμολογικό κομμάτι, ήταν στην πυροδότηση της βενζίνης. Χρησιμοποιήσαμε λαμπτήρα πυρακτώσεως για την πυροδότηση ο οποίος εκ του αποτελέσματος αποδείχθηκε ελαττωματικός. Ο λαμπτήρας ήταν συνδεδεμένος με δυο καλώδια. Το ένα κατέληγε στον έναν πόλο της μπαταριοθήκης και το άλλο στο ρολόι τυλιγμένο γύρω από ένα καρφί και κατέληγε στον άλλο πόλο της μπαταριοθήκης.».

·      Για την πρώτη προκήρυξη: «Προφανώς η ανάληψη ευθύνης από την υποτιθέμενη οργάνωση Αντάρτικο Πόλεων ήταν είτε μια κακόγουστη φάρσα, είτε δουλειά των μπάτσων».

ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ

This entry was posted on Δευτέρα, Απρίλιος 2nd, 2012 at 08:42 and is filed under ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟ - ΔΙΚΑΣΤΙΚΟ. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

Leave a Reply

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!