Γρεβενά – ΝΕΑ- ΕΙΔΗΣΕΙΣ – news- Grebena live GREVENA TV

O No 1 Ραδιοφωνικός σταθμός της Δυτικής Μακεδονίας με έδρα τα Γρεβενά

O Deliveras έγινε «Γρεβενιώτης»

Το «δίγλωσσο» περιβάλλον ευεργετικό για τα παιδιά

Νοέμβριος 22nd, 2011 by Χρήστος Μίμης

Τα βοηθάει να ασκούν τον εγκέφαλό τους

Το «δίγλωσσο» περιβάλλον ευεργετικό για τα παιδιάΤα μωρά που ζουν σε δίγλωσσο περιβάλλον περνούν μεγαλύτερο διάστημα στο οποίο ο εγκέφαλός τους είναι περισσότερο ευλύγιστος σε διαφορετικές γλώσσες, σε σχέση με μωρά που ζουν σε περιβάλλον όπου μιλιέται μόνο μια γλώσσα.

Η νέα έρευνα εστίασε σε νεογνά που ζούσαν σε δίγλωσσο (Αγγλικά και Ισπανικά) και μονόγλωσσο σπίτι και ανακάλυψε ότι ο εγκέφαλος στην πρώτη ομάδα παρέμενε ευλύγιστος σε γλώσσες μέχρι την ηλικία των 10 έως 12 μηνών σε σύγκριση με 6 έως 9 μήνες για τα μωρά που ζούσαν σε σπίτι που μιλιέται μια μόνο γλώσσα.

Η παρατεταμένη ευλυγισία του εγκεφάλου σε μωρά που ζούσαν σε δίγλωσσο περιβάλλον μπορεί να οφείλεται στην έκθεση σε μεγαλύτερη ποικιλία ήχων, αναφέρουν ερευνητές του Πανεπιστημίου της Ουάσιγκτον.

Οι ερευνητές ανακάλυψαν επίσης ότι η σχετική ποσότητα Αγγλικών ή Ισπανικών στην οποία εκτέθηκαν τα μωρά επηρέαζε το λεξιλόγιό τους ως παιδιά. Για παράδειγμα, όσο περισσότερο άκουγαν την Ισπανική γλώσσα ως νεογνά τόσο περισσότερες ισπανικές λέξεις γνώριζαν στην ηλικία των 15 μηνών.

Η Patricia Kuhl, δήλωσε ότι ο δίγλωσσος εγκέφαλος είναι συναρπαστικός επειδή αντανακλά τις ανθρώπινες ικανότητες για ευέλικτη σκέψη. Τα δίγλωσσα μωρά μαθαίνουν ότι αντικείμενα και γεγονότα στον κόσμο έχουν 2 ονόματα και με ευλυγισία επιλέγουν μεταξύ των ονομάτων, δίνοντας στον εγκέφαλο μια καλή ευκαιρία για άσκηση.

Οι ερευνητές δήλωσαν ότι η κατανόηση περισσότερων λεπτομερειών σχετικά με τους μηχανισμούς του εγκεφάλου που επιτρέπουν στα παιδιά να μάθουν πολλές γλώσσες μπορεί ενδεχομένως να βοηθήσει στην ενίσχυση της διγλωσσίας στους ενήλικες.

www.iatronet.gr

This entry was posted on Τρίτη, Νοέμβριος 22nd, 2011 at 17:05 and is filed under Χωρίς κατηγορία. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

Leave a Reply