Η εταιρεία δεν μπορούσε να καλύψει το κόστος ανεφοδιασμού

Επιπλέον 20.000 λίρες Αγγλίας (23.310 ευρώ) καταγγέλλουν ότι κλήθηκαν να πληρώσουν οι επιβάτες μίας πτήσης τσάρτερ από την Ινδία στην Βρετανία, αυστριακής αεροπορικής εταιρείας, προκειμένου να καλύψουν το κόστος των καυσίμων και της προσγείωσης για το τελευταίο σκέλος του ταξιδιού τους.

Επιβάτες της πτήσης δήλωσαν την Παρασκευή στα βρετανικά μέσα ενημέρωσης ότι υποχρεώθηκαν να πληρώσουν επιπλέον όταν το αεροσκάφος της Comtel Air πραγματοποίησε ενδιάμεσο σταθμό στη Βιέννη στη διάρκεια της πτήσης από το Αμριτσάρ στο Μπέρμιγχαμ, στα βόρεια του Λονδίνου.

Η αεροπορική εταιρεία η οποία εκτελεί το συγκεκριμένο δρομολόγιο από τον Οκτώβριο ανακοίνωσε ότι θα πραγματοποιήσει έρευνα μετά τις καταγγελίες.

«Ακουσα τι έγινε, δεν θα έπρεπε να έχει συμβεί και θα πραγματοποιήσω έρευνα για τους λόγους που συνέβη. Εκείνοι που κλήθηκαν να καταβάλουν τα χρήματα θα αποζημιωθούν», δήλωσε ο Μπουνπίντερ Κάντρα, διευθυντής των υπηρεσιών επιβατών της Comtel Air στο Μπέρμιγχαμ.

Οι αρχές του αεροδρομίου του Μπέρμιγχαμ ανακοίνωσαν ότι η εταιρία πραγματοποιεί με επιτυχία πτήσεις στο Αμριτσάρ και εξέφρασαν την ανησυχία τους προσθέτοντας ότι θα ξεκινήσουν κι οι ίδιες ξεχωριστή έρευνα για το γεγονός.

Εκπρόσωπος του Φόρεϊν Οφις στο Λονδίνο δήλωσε ενήμερος ότι κάποιοι Βρετανοί υπήκοοι είχαν αντιμετωπίσει πρόβλημα σε πτήση της Comtel Air και θα ζητήσει διευκρινίσεις.

Η Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας της Βρετανίας ανακοίνωσε ότι δεν μπορεί να σχολιάσει ένα πρόβλημα που αφορά ξένη αεροπορική εταιρεία.

 

ΔΟΛ

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.