Γρεβενά – ΝΕΑ- ΕΙΔΗΣΕΙΣ – news- Grebena live GREVENA TV

O No 1 Ραδιοφωνικός σταθμός της Δυτικής Μακεδονίας με έδρα τα Γρεβενά

O Deliveras έγινε «Γρεβενιώτης»

GP Abu Dhabi: Hamilton is back

Νοέμβριος 13th, 2011 by Χρήστος Μίμης

Με μια καταπληκτική νίκη ο Lewis Hamilton επέστρεψε στις κορυφαίες εμφανίσεις

Ο Lewis Hamilton ήταν ο πρωταγωνιστής του GP Abu Dhabi, παίρνοντας στην πίστα Yas Marina την 3η φετινή νίκη του. Ο Βρετανός της McLaren οδήγησε αλάνθαστα σε όλο τον αγώνα και στην ουσία δεν κινδύνευσε από τον Fernando Alonso. Ο Ισπανός της Ferrari έκανε άλλη μία υπέρβαση και πήρε τη 2η θέση, μπροστά από τον Jenson Button, ο οποίος ξεπέρασε τα μηχανικά προβλήματα που αντιμετώπισε στη διάρκεια του αγώνα, πήρε την 3η θέση και ανέβηκε στο βάθρο των νικητών. Ακολούθησαν οι Mark Webber, Felipe Massa, Nico Rosberg, Michael Schumacher, Adrian Sutil, Paul di Resta και Kamui Kobayashi. Ο Sebastian Vettel εγκατέλειψε στον πρώτο γύρο του αγώνα, κάτι που του συμβαίνει για πρώτη φορά φέτος.

Εκκίνηση
Μόλις έσβησαν τα κόκκινα φώτα ο Sebastian Vettel έκανε καλή εκκίνηση και δεν απειλήθηκε από τις McLaren των Hamilton και Button στην πρώτη στροφή. Πιο πίσω όμως ο Webber είδε τον Fernando Alonso να τον περνάει στην εκκίνηση και να παίρνει την 4η θέση. Η πρωτοπορία του Vettel ωστόσο κράτησε πολύ λίγο καθώς στη 2η στροφή το πίσω δεξιά ελαστικό κλάταρε, με αποτέλεσμα ο Γερμανός να βρεθεί αρχικά εκτός πίστας και στη συνέχεια εκτός αγώνα καθώς από την έξοδο στο γρασίδι και από την προσπάθειά του να φτάσει στα pit με τρία ελαστικά έπαθε ζημιά η ανάρτηση.

Έτσι, ο Lewis Hamilton βρέθηκε στην πρώτη θέση του αγώνα, αλλά πίσω του δεν είχε πλέον τον Jenson Button αλλά τον Fernando Alonso, καθώς ο Ισπανός της Ferrari με μια πολύ ωραία κίνηση πέρασε τον Βρετανό στον πρώτο γύρο. Πιο πίσω ακολουθούσαν ο Mark Webber στην 4η θέση, μπροστά από τον Felipe Massa, τις δύο Mercedes των Nico Rosberg και Michael Schumacher και τις δύο Force India των Adrian Sutil και Paul di Resta.

Πολύ καλό ξεκίνημα στον αγώνα έκαναν οι Williams, που παρότι εκκίνησαν από την τελευταία σειρά μέχρι το 10ο γύρο βρίσκονταν στη 14η θέση με τον Barrichello και στη 15η με τον Maldonado. Πολύ καλό αγώνα έκανε και ο Sebastien Buemi, ο οποίος είχε ανέβει στη 10η θέση και μάλιστα πίεζε τον Di Resta για την 9η θέση.

Pit stop
Ο Jenson Button αντιμετώπιζε προβλήματα με το KERS του μονοθεσίου της McLaren και έδινε τα πάντα για να κρατήσει πίσω του τον Webber την ώρα που στο 15ο γύρο άνοιξε το παράθυρο του πρώτου pit stop με τον Massa να μπαίνει πρώτος και να βάζει ξανά τα μαλακά ελαστικά. Στους επόμενους γύρους ακολούθησαν και οι υπόλοιποι από τους πρωτοπόρους, οι οποίοι ακολούθησαν την ίδια στρατηγική, με μεγάλο χαμένο τον Mark Webber στο pit stop του οποίου παρουσιάστηκε πρόβλημα στο κούμπωμα ενός από τους πίσω τροχούς και έχασε πολύ χρόνο, μαζί με μία θέση από τον Massa.

Στα pit stop κερδισμένος ήταν και ο Adrian Sutil, ο οποίος πέρασε μπροστά από τον Michael Schumacher και μπήκε σφήνα ανάμεσα στις δύο Mercedes GP, ενώ διαφορετική στρατηγική ακολουθούσε ο Di Resta. Στο μεταξύ, οι δύο πρωτοπόροι συνέχιζαν να απομακρύνονται από τους άλλους, με τον Hamilton να διατηρεί σταθερά μια διαφορά της τάξης των 3-3,5 δευτερολέπτων από τον Alonso. Λίγο πιο πίσω, οι Massa και Webber πλησίαζαν τον Button ενώ στη 10άδα είχε μπει ο Kamui Kobayashi με τη Sauber, παρότι είχε σταματήσει πολύ νωρίς για να αλλάξει πτέρυγα ενώ ο Sebastien Buemi έχασε την ευκαιρία για κάτι καλό αφού πάρκαρε στο γκαράζ της Toro Rosso και εγκατέλειψε.

Με τον Hamilton να βρίσκει ρυθμό και να ανεβάζει τη διαφορά, η τριπλή μάχη Button-Massa-Webber τράβηξε το ενδιαφέρον. Κι ενώ ο Button έδειχνε σε καλή κατάσταση και διατηρούσε την 3η θέση, αφού άρχισε πάλι να λειτουργεί το KERS στο μονοθέσιό του, οι Massa και Webber προσπερνούσαν ο ένας τον άλλο σε κάθε ευκαιρία, με τον Βραζιλιάνο ωστόσο να διατηρεί την 4η θέση

Στρατηγικές κινήσεις
Για το τελευταίο κομμάτι του αγώνα οι πρωτοπόροι ακολούθησαν διαφορετικές στρατηγικές. Ο Webber μπήκε πρώτος και έβαλε ξανά τα μαλακά ελαστικά με σκοπό να κάνει ξανά ένα pit stοp στους τελευταίους γύρους για να βάλει τα μεσαία ελαστικά όπως είχε υποχρέωση. Στη συνέχεια μπήκαν οι Button, Hamilton και Alonso για να βάλουν τα μεσαία, με τον Ισπανό να μένει παραπάνω στην πίστα σε μα προσπάθεια να βρεθεί μπροστά από τον Βρετανό. Η προσπάθεια αυτή όμως δεν καρποφόρησε και ο Hamilton βρέθηκε ξανά στην πρώτη θέση όταν ο Alonso έκανε τη δική του αλλαγή.

Πιο πίσω, όσοι είχαν ακολουθήσει στρατηγική ενός λιγότερου pit stop επιβραβεύονταν καθώς ο Paul di Resta είχε την 9η θέση και ο Kamui Kobayashi τη 10η. Ο Webber έκανε συνεχώς ταχύτερους γύρους αλλά στην πραγματικότητα η μάχη του ήταν με τον Massa για την 4η θέση, ο οποίος όμως του έκανε τη ζωή εύκολη καθώς έχασε πολύ χρόνο ύστερα από ένα λάθος που τον οδήγησε σε τετακέ.

Μέχρι το τέλος του αγώνα δεν συνέβη κάτι ιδιαίτερα αξιοσημείωτο, εκτός από το υποχρεωτικό pit stop του Webber στον προτελευταίο γύρο. Έτσι, ο Lewis Hamilton πανηγύρισε την 3η του φετινή νίκη, μπροστά από τον Fernando Alonso και τον Jenson Button. Ακολούθησαν οι Mark Webber, Felipe Massa, Nico Rosberg, Michael Schumacher, Adrian Sutil, Paul di Resta και Kamui Kobayashi.

Ο επόμενος αγώνας, που θα ρίξει και την αυλαία της σεζόν για τη Formula 1, είναι το GP Βραζιλίας το 3ήμερο 25-27 Νοεμβρίου.

Θ. Οδηγός Ομάδα Διαφ. < > Γ.
1 L. Hamilton MCLAREN 55 2
2 F. Alonso FERRARI 8.4 2
3 J. Button MCLAREN 25.8 17.4 2
4 M. Webber RED BULL 35.7 9.9 3
5 F. Massa FERRARI 50.5 14.7 2
6 N. Rosberg MERCEDES 52.3 1.7 2
7 M. Schumacher MERCEDES 75.9 23.6 2
8 A. Sutil FORCE INDIA 77.1 1.1 2
9 P. di Resta FORCE INDIA 23.9 1
10 K. Kobayashi SAUBER 1L 1L 2
11 S. Perez SAUBER 1L 13.3 2
12 R. Barrichello WILLIAMS 1L 0.7 2
13 V. Petrov RENAULT 1L 3.8 2
14 P. Maldonado WILLIAMS 1L 23.3 2
15 J. Alguersuari TORO ROSSO 1L 11.3 2
16 B. Senna RENAULT 1L 28.4 3
17 H. Kovalainen LOTUS 1L 3.3 2
18 J. Trulli LOTUS 2L 1L 2
19 T. Glock VIRGIN 2L 29.2 2
20 V. Liuzzi HRT 2L 32.0 1
21 D. Ricciardo HRT 7L 5L 2
22 S. Buemi TORO ROSSO 36L 29L 1
23 J. D΄Ambrosio VIRGIN 37L 1L 1
24 S. Vettel RED BULL 54L 17L 1

www.msfree.gr

This entry was posted on Κυριακή, Νοέμβριος 13th, 2011 at 17:32 and is filed under ΑΘΛΗΤΙΚΑ, ΜΟΤΟ - ΜΟΓ. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

Leave a Reply