Γρεβενά – ΝΕΑ- ΕΙΔΗΣΕΙΣ – news- Grebena live GREVENA TV

O No 1 Ραδιοφωνικός σταθμός της Δυτικής Μακεδονίας με έδρα τα Γρεβενά

O Deliveras έγινε «Γρεβενιώτης»

Αποκτήστε επίπεδη κοιλιά σε χρόνο ρεκόρ

Οκτώβριος 25th, 2011 by Χρήστος Μίμης

Κάντε απλές κινήσεις στο σπίτι

Αποκτήστε επίπεδη κοιλιά σε χρόνο ρεκόρΑνορθώστε τους γλουτούς σας, αποκτήστε άψογους κοιλιακούς και βελτιώστε την ισορροπία σας με τις παρακάτω ασκήσεις.

1. Σταθείτε σε όρθια θέση, με τα πόδια ανοιχτά, τα γόνατα ελαφρώς λυγισμένα, τους κοιλιακούς σφιχτούς και τα χέρια σας να ακουμπάνε στους γοφούς σας. Ανασηκώστε το δεξί σας πόδι ελάχιστα εκατοστά από το πάτωμα. Κάντε βαθύ κάθισμα στηριζόμενες στο αριστερό πόδι, προσέχοντας το γόνατό σας να είναι στην ίδια ευθεία με τα δάχτυλα των ποδιών. Επανέλθετε σε όρθια θέση. Επαναλάβετε 12 φορές από τη δεξιά πλευρά και άλλες τόσες από την αριστερή.

2. Σταθείτε και πάλι σε όρθια θέση, με τα πόδια ανοιχτά, τα γόνατα ελαφρώς λυγισμένα, σφίγγοντας τους κοιλιακούς σας και κρατώντας τα χέρια στους γοφούς. Ανυψώστε το δεξί σας πόδι περίπου δώδεκα πόντους από το έδαφος. Κρατώντας σταθερό το αριστερό σας πόδι ανοίξτε στο πλάι το δεξί σφίγγοντας όλους τους μυς μέχρι όσο ψηλά αντέχετε. Το ίδιο και από την άλλη. Επαναλάβετε 10 φορές.

3. Σταθείτε σε όρθια θέση, με τα πόδια σας ανοιχτά και τους κοιλιακούς σας σφιχτούς, και κάντε βαθύ κάθισμα. Προσέχετε πάντα τα γόνατά σας να μην ξεπερνούν τη νοητή γραμμή από τα δάχτυλα των ποδιών σας. Τεντώστε τα χέρια σας ευθεία παράλληλα με το έδαφος. Δώστε ώθηση από τους γλουτούς σας και αναπηδήστε προς τα εμπρός, με τα γόνατα πάντα λυγισμένα. Επαναλάβετε 10 φορές.

www.myworld.gr

This entry was posted on Τρίτη, Οκτώβριος 25th, 2011 at 19:30 and is filed under ΥΓΕΙΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

Leave a Reply

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!