Γρεβενά – ΝΕΑ- ΕΙΔΗΣΕΙΣ – news- Grebena live GREVENA TV

O No 1 Ραδιοφωνικός σταθμός της Δυτικής Μακεδονίας με έδρα τα Γρεβενά

O Deliveras έγινε «Γρεβενιώτης»

Στις… κάλπες οι ελπίδες των ταξιτζήδων

Σεπτέμβριος 17th, 2011 by Χρήστος Μίμης

Οι ιδιοκτήτες στηρίζουν τις ελπίδες τους στον προϋπολογισμό – Ερχονται απεργίες στο Μετρό

Στις... κάλπες οι ελπίδες των ταξιτζήδων

Στο ενδεχόμενο των εκλογών ποντάρουν πλέον οι αυτοκινητιστές, καθώς εκτιμούν ότι η κατάθεση του προϋπολογισμού στη Βουλή θα προηγηθεί τελικώς της συζήτησης του νομοσχεδίου του υπουργείου Υποδομών για τα ταξί, ανοίγοντας, έτσι, μία μη αναστρέψιμη πορεία προς τις κάλπες. Οι οδηγοί ταξί πιστεύουν, μάλιστα, ότι κάθε ημέρα που περνάει, λειτουργεί ευεργετικά, καθώς ελπίζουν ότι η πολιτική δυναμική του προϋπολογισμού και η ανάγκη για διαθρωτικές αλλαγές στο κράτος θα φέρει το σχέδιο νόμου για την απελευθέρωση των ΕΔΧ σε δεύτερη μοίρα.

Ετσι, στο βαθμό που μπορούν, ακολουθούν την εκλογική «πυξίδα», προσπαθώντας να κεφαλοποιήσουν πολιτικά την όποια επιρροή τους στα μέλη του κοινοβουλίου, ιδίως, δε της επαρχίας. Ωστόσο, οι οδηγοί ταξί έχουν επεξεργαστεί και εναλλακτικό σενάριο, το οποίο είναι και το απαισιόδοξο. Αρκετοί εκτιμούν ότι εάν το ν/σ περάσει στη Βουλή πριν τον προϋπολογισμό, θα χρειαστεί να πιέσουν έντονα τους βουλευτές του κυβερνώντος κόμματος, και όχι μόνο, προκειμένου να επιτύχουν βελτιώσεις στο τελικό κείμενο.

Πάντως, νέα από το μέτωπο των ταξί δεν αναμένονται πριν τη Δευτέρα, όταν κι εκτιμάται ότι θα διευκρινιστεί το εύρος του μετώπου και οι συμμαχίες που θα συνηφθούν με άλλους κλάδους, όπως οι ιδιοκτήτες Φορτηγών Δημοσίας Χρήσης, ενάντια στις μεταρρυθμίσεις του υπουργείου Υποδομών.

Πληθυσμιακά κριτήρια ζητά η ΓΣΕΒΕΕ
Την Παρασκευή σε συνάντηση που είχαν οι επαγγελματοβιοτέχνες με τον υπουργό Υποδομών, κ. Ι. Ραγκούση, ζητήθηκαν διορθώσεις στο νομοσχέδιο για τα ταξί, όπως:

– Η δυνατότητα απόκτησης άδειας ταξί και από φυσικά πρόσωπα για λόγους νομικούς και φορολογικούς

– Η μη κατάργηση των υφιστάμενων περιορισμών

– Η θέσπιση ανώτατου αριθμού έκδοση αδειών με κριτήρια

– Τα ταξί ειδικής μίσθωσης να έχουν υποχρεωτικά από έξι έως εννέα θέσεις

– Ο καθορισμός ανώτατου αριθμού αδειών για τα Ειδικής Μίσθωσης

– Το 50% των νέων αδειών Ειδικής Μίσθωσης να δοθεί σε υφιστάμενους επαγγελματίες

– Εάν η άδεια ΕΔΧ ειδικής μίσθωσης είναι ατομική επιχείρηση, να προβλεφθεί ανώτατος αριθμός τριών οχημάτων

– Στις μοτοσικλέτες δημοσίας χρήσης να υπάρχει ασφαλιστική κάλυψη για τους επιβάτες

– Το ύψος του παραβόλου να καθοριστεί σε αναλογία με τον μέγιστο αριθμό αδειών

– Να διατηρηθούν περιορισμοί στην αλλαγή έδρας και στη μεταστάθμευση των ταξί

– Να διατηρηθεί το δικαίωμα μεταβίβασης για τις υπάρχουσες άδειες

«Με απειλές και με προβοκαρίσματα δεν βρίσκονται λύσεις»
«Κάναμε μια προσπάθεια σήμερα να βρούμε τη χρυσή τομή. Να επέλθει μια γέφυρα συνεννόησης μεταξύ υπουργού-που έχει συγκεκριμένες απόψεις – και μεταξύ βιοπαλαιστών, οδηγών και ιδιοκτητών ταξί. Καταθέσαμε μια σειρά προτάσεων, με βασικό άξονα την ισχύ κριτηρίων και πληθυσμιακών και οικονομικών και κοινωνικών έτσι ώστε να μη γεμίσει η αγορά και οι δρόμοι με ταξί, με εξαθλιωμένους οδηγούς και επαγγελματίες, που θα οδηγήσει μαθηματικά σε συγκεντροποίηση της επαγγελματικής δραστηριότητας που θα την πληρώσει και το επιβατικό κοινό με χειραγώγηση τιμών σε βάθος χρόνου» δήλωσε ο πρόεδρος της ΓΣΕΒΕΕ, κ. Δημ. Ασημακόπουλος.

Ο κ. Ασημακόπουλος ελπίζει ότι «θα πρυτανεύσουν πιο σωστές απόψεις» και καλεί τους ταξιτζήδες να καθίσουν στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων. «Με απειλές και με προβοκαρίσματα δεν βρίσκονται λύσεις» είπε. Την επόμενη εβδομάδα είναι πιθανόν να υπάρξει νέο ραντεβού μεταξύ των αυτοκινηστών και του κ. Ραγκούση.

Απεργίες διαρκείας στο Μετρό
Στο μεταξύ, απεργίες διαρκείας στο Μετρό αποφάσισε την Παρασκεύη το σωματείο λειτουργίας της πρώην ΑΜΕΛ. Οι εργαζόμενοι θα αναμένουν για λίγες ημέρες την συμμετοχή και των άλλων σωματείων της ΣΤΑΣΥ (πρώην ΗΣΑΠ και Τραμ) να συμμετάσχουν στην κινητοποιήσεις και, εάν αυτό δεν προχωρήσει, τότε θα απεργήσουν μόνοι τους.

This entry was posted on Σάββατο, Σεπτέμβριος 17th, 2011 at 10:50 and is filed under ΕΡΓΑΣΙΑ, ΠΟΛΙΤΙΚΗ. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

Leave a Reply