Γρεβενά – ΝΕΑ- ΕΙΔΗΣΕΙΣ – news- Grebena live GREVENA TV

O No 1 Ραδιοφωνικός σταθμός της Δυτικής Μακεδονίας με έδρα τα Γρεβενά

O Deliveras έγινε «Γρεβενιώτης»

Πανελλήνιες: Πτώση των βάσεων, μείωση αριστούχων

Ιούνιος 20th, 2011 by Χρήστος Μίμης

«Σφαγή» στους υποψήφιους της Θετικής κατεύθυνσης

«Σφαγή» στη βιολογία, μαθηματικά, φυσική , μείωση των αριστούχων και γενική πτώση των βάσεων σε πανεπιστήμια και ΤΕΙ δείχνουν τα στατιστικά στοιχεία των βαθμολογιών που έδωσε στην δημοσιότητα το υπουργείο Παιδείας.
Οι υψηλόβαθμες σχολές του 2ου και του 4ου επιστημονικού πεδίου, δηλαδή οι Φυσικομαθηματικές σχολές, η Πληροφορική και οι Πολυτεχνικές, θα χαμηλώσουν εφέτος τις βάσεις εισαγωγής τους. Επίσης πτώση των βάσεων θα έχουν οι σχολές του 3ου επιστημονικού πεδίου, δηλαδή οι Ιατρικές και Οδοντιατρικές σχολές και τις Φαρμακευτικές, καθώς και οι Παιδαγωγικές και Νομικές σχολές του 1ου επιστημονικού πεδίου.
Συγκεκριμένα από τα στοιχεία αυτά προκύπτει ότι :Στις εξετάσεις προσήλθε το 98,37% του συνόλου των υποψηφίων (85.478 από 86.924 υποψηφίους). Το 2010 είχε προσέλθει το 98,4% του συνόλου των υποψηφίων (90.593 από 92.081 υποψηφίους). Φέτος αναβαθμολογήθηκαν, λόγω διαφοράς α’ και β’ βαθμολογητή, 36.538 γραπτά (ποσοστό 6,83%). Παρατηρείται δηλαδή μείωση σε σχέση με το 2010. (Το 2010 είχαν αναβαθμολογηθεί 40.089 γραπτά (ποσοστό 7,08%)).
Η κλιμάκωση της βαθμολογίας έχει βελτιωθεί στα περισσότερα μαθήματα σε σχέση με το 2010 (με την έννοια ότι επιτρέπει την καλύτερη κατάταξη των υποψηφίων). Μείωση εμφανίζεται στα γραπτά που βαθμολογήθηκαν μεταξύ 18-20 (11,09 έναντι 15,51% για το έτος 2010) καθώς και στα γραπτά που βαθμολογήθηκαν μεταξύ 15-18 (18,08% έναντι 19% για το έτος 2010.
Πιο συγκεκριμένα, στα επιμέρους μαθήματα η κατανομή της βαθμολογίας «βελτιώθηκε» σε όλα τα μαθήματα εκτός της Φυσικής Γενικής Παιδείας (όπου το ποσοστό των «αριστούχων» αυξήθηκε σε σχέση με πέρυσι και έφτασε στο 47,27%).

Μάρνυ Παπαματθαίου

Διαβάστε ακόμη

This entry was posted on Δευτέρα, Ιούνιος 20th, 2011 at 19:29 and is filed under ΠΑΙΔΕΙΑ. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

Leave a Reply