Γρεβενά – ΝΕΑ- ΕΙΔΗΣΕΙΣ – news- Grebena live GREVENA TV

O No 1 Ραδιοφωνικός σταθμός της Δυτικής Μακεδονίας με έδρα τα Γρεβενά

O Deliveras έγινε «Γρεβενιώτης»

Ευκαιρία οι αλλαγές σε περίοδο κρίσης

Ιούνιος 18th, 2011 by Χρήστος Μίμης

Έρευνα με θέμα την αποτελεσματική διαχείριση και επικοινωνία της αλλαγής στις επιχειρήσεις

Κάθε αλλαγή μπορεί να αποτελέσει ευκαιρία για τις επιχειρήσεις να προσδιορίσουν μια νέα για αυτές ταυτότητα, και να οδηγηθούν στην επιτυχία, ειδικά σε περίοδο κρίσης, όπως προκύπτει από έρευνα της Advocate/ Burson-Marsteller σε συνεργασία με την MRB Hellas, με θέμα την αποτελεσματική διαχείριση και επικοινωνία της αλλαγής στις επιχειρήσεις.

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε σε 11 Ευρωπαικές χώρες – μεταξύ των οποίων και στην Ελλάδα, σε συνεργασία με την MRB Hellas, όπου στελέχη από τη δεύθυνση ανθρώπινου δναμικού & και εταιρικής επικοινωνίας σε επιχειρήσεις στην Ελλάδα, συναντήθηκαν και αντάλλαξαν απόψεις πάνω στις σύγχρονες τάσεις και τις βέλτιστες πρακτικές για την αποτελεσματική διαχείριση στρατηγικής σημασίας αλλαγών, όπως είναι οι συγχωνεύσεις και εξαγορές, η τοποθέτηση νέας διοίκησης και η αλλαγή ή συρίκνωση δραστηριοτήτων, μεταξύ άλλων.

Η κυρία Maria Sennels, Global Practice Chair, Change & Organizational Performance της Burson-Marsteller δήλωσε ότι «Βρισκόμαστε σε ένα κρίσιμο σημείο. Καθώς διανύουμε μία από τις χειρότερες περιόδους οικονομικής ύφεσης διεθνώς, κάποια σημάδια ανάκαμψης διαφαίνονται αλλά το μέλλον είναι ακόμη αβέβαιο. Πολλές είναι οι εταιρίες που αναρωτιούνται αν μπορούν να ξεκινήσουν πάλι τις προσλήψεις προσωπικού και να επενδύσουν στην ανάπτυξη, αν πρέπει να προχωρήσουν σε κάποια αναδιάρθρωση ή να συνεχίσουν να λειτουργούν με βάση τα σημερινά δεδομένα.

»Η έρευνα δείχνει ότι όσες επιχειρήσεις αναγνωρίσουν εγκαίρως την ανάγκη υιοθέτησης αλαγών και την αποδεκτούν ως ένα στρατηγικό εργαλείο που συνδέεται άμεσα με τον Εταιρικό Σκοπό και την απόδοσή τους, θα αναδειχθούν ηγέτες στην αγορά. Άλλωστε, στο σημερινό διαρκώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον, η διαχείριση της αλλαγής πρέπει να γίνεται με τέτοιο τρόπο ώστε οι εργαζόμενοι να μπορούν να κατανοήσουν τη σύνδεση της αλλαγής που προωθείται με τον Εταιρικό Σκοπό. Με αυτόν τον τρόπο, αποφεύγονται τυχόν απώλειες σε ταλαντούχο ανθρώπινο δυναμικό ή σε παραγωγικότητα, ενώ παράλληλα ενθαρρύνεται η διορατικότητα και η καινοτομία.

»Βασισμένες στο πιο δυνατό τους σημείο, τους εργαζομένους τους, οι επιχειρήσεις μπορούν να οδηγηθούν στην επιτυχία, δίνοντας σε αυτούς την ευκαιρία να συμμετάσχουν στον καθορισμό των εταιρικών στόχων, το σχεδιασμό και την επιτυχή υλοποίηση της εταιρικής στρατηγικής».

Η κυρία Μαρία Λαζαρίμου, διευθύνουσα σύμβουλος της Advocate/ Burson-Marsteller, ανέφερε ότι «η έρευνα που ολοκληρώσαμε έδειξε ότι η πλειοψηφία των επιχειρήσεων στην Ελλάδα και την Ευρώπη αναγνωρίζουν την πρόκληση που συνεπάγεται κάθε στρατηγικής σημασίας αλλαγή. Οι περισσότερες όμως επιχειρήσεις παραδέχτηκαν ότι στην πλειοψηφία των περιπτώσεων, δεν διαχειρίζονται αποτελεσματικά τις αλλαγές που υφίστανται.

Παράλληλα όμως, συμφώνησαν με το γεγονός ότι η ανεπαρκής εμπλοκή των εργαζομένων και η έλλειψη επικοινωνίας κατά τη διάρκεια της διαδικασίας για την προώθηση μιας αλλαγής, αποτελούν τα σημαντικότερα εμπόδια για την επιτυχή διαχείρισή της. Είναι αλήθεια ότι οι εργαζόμενοι πρέπει να ενημερώνονται και να ενώνουν τις δυνάμεις τους προς την επίτευξη ενός κοινού στόχου, να εμπνέονται προκειμένου να ακολουθήσουν μια κοινή διαδρομή, που θα τους κατευθύνει προς το σωστό προορισμό».

Τόνια Τσακίρη

This entry was posted on Σάββατο, Ιούνιος 18th, 2011 at 17:45 and is filed under ΕΡΓΑΣΙΑ. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

Leave a Reply

Do NOT follow this link or you will be banned from the site!