Γρεβενά – ΝΕΑ- ΕΙΔΗΣΕΙΣ – news- Grebena live GREVENA TV

O No 1 Ραδιοφωνικός σταθμός της Δυτικής Μακεδονίας με έδρα τα Γρεβενά

O Deliveras έγινε «Γρεβενιώτης»

Ρίξτε τη χοληστερίνη

Μάιος 5th, 2011 by Χρήστος Μίμης

Πώς θα μειώσετε με φυσικό τρόπο τα υψηλά επίπεδά της στον οργανισμό σας

Στο άκουσμα της ιατρικής διάγνωσης, ο συνειρμός είναι πάντα αρνητικός. Χοληστερίνη θα πει καρδιοπάθειες, αλλά και στέρηση από γεύσεις λαχταριστές. Βούτυρα και σάλτσες, κρέατα και τυριά, απαγορεύονται δια ροπάλου, καθιστώντας επιτακτική την ανάγκη ριζικών αλλαγών στο καθημερινό διαιτολόγιο. Ειδικοί κάνουν βασικές υποδείξεις, για να βγείτε νικητές από τη μάχη κατά της χοληστερίνης. 

Περιορίστε στο ελάχιστο τις ζωϊκές τροφές. Το ιδανικό θα ήταν να καταναλώνετε μέχρι 120 – 150 γρ. λευκό κρέας γαλοπούλας ή κοτόπουλου, ή μέχρι και 300 γρ. φτωχά σε υδράργυρο ψάρια, όπως η γλώσσα, ο γαύρος, η σαρδέλα _ όλα σε εβδομαδιαία βάση. Καταναλώνετε με φειδώ άπαχα γαλακτοκομικά, τυριά ή γιαούρτια.

Αφαιρέστε επεξεργασμένα δημητριακά, ζάχαρη αλλά και γλυκαντικές τροφές από τη διατροφή σας. Προτιμήστε ζυμαρικά ολικής άλεσης από πλήρες σιτάρι, και ξεχάστε το άσπρο αλεύρι (και το ψωμί του), το άσπρο γυαλισμένο ρύζι, τα κορν φλέικς, τη ζάχαρη, τα γλυκά, ακόμη και το μέλι. Επιτρέπονται ασφαλώς το σκούρο ρύζι, η βρώμη, το κριθάρι.
Τη χοληστερίνη δεν την ανεβάζουν μόνον οι ζωϊκές τροφές αλλά και οι ραφιναρισμένες, όπως είναι τα δημητριακά. Έρευνες έχουν δείξει ότι σε χώρες όπως η Μοζαμβίκη, η Γουατεμάλα, τα νησιά Φίτζι, στις οποίες καταναλώνονται ελάχιστες ραφιναρισμένες τροφές, οι πληθυσμοί έχουν απαλλαγεί από προβλήματα καρδιάς!

Περιορίστε το λάδι. Μπορείτε να το αντικαταστήσετε με αβοκάντο ή αλεσμένους ξηρούς καρπούς (φρεσκοσπασμένα καρύδια, ωμός ηλιόσπορος), προκειμένου να μην είναι άγευστες οι σαλάτες ή τα ντρέσινγκ.

Προσθέστε στο πιάτο σας λαχανικά. Λίγοι γνωρίζουν ότι ειδικά τα πράσινα λαχανικά έχουν περισσότερες πρωτεϊνες από το κρέας. Το κοινό μαρούλι, τα γλυκά ραδίκια, το πράσινο λάχανο, τα σέσκουλα, το σπανάκι είναι οι πιο υγιεινές τροφές που μπορείτε να καταναλώσετε. Εκτός των άλλων, τα ωμά λαχανικά σας κάνουν να νοιώθετε χορτάτοι.

Προτιμήστε επίσης φρούτα. Οι χυμοί φρούτων δεν έχουν την ίδια θρεπτική αξία.

Επιλέξτε όσπρια, ψωμί ολικής άλεσης: χοληστερίνη και τριγλυκερίδια θα κάνουν φτερά.

Υγεία + fitness

This entry was posted on Πέμπτη, Μάιος 5th, 2011 at 07:34 and is filed under ΥΓΕΙΑ. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can skip to the end and leave a response. Pinging is currently not allowed.

Leave a Reply